Testimoni Ostematrix: Tiada lagi sakit gusi dan sakit gigi

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
 
 
Salam semua....masih dalam mood raya lagi ke???mana taknye jempuitan rumah terbuka tiap minggu mesti ada..kalau tak pergi rugi,jimat sikit nak memasak..hii..
 
Ok bukan nak cite pasal rumah terbuka tapi nak cerita tentang testimoni customer yg mengalami masalah gusi dan gigi yang sakit dengan Ostematrix..Ostematrix ni bagus ada kat rumah utk kecemasan ye....sangat2 membantu... 
 
 
 
Salam semua..nak share lagi pasal Ostematrix..lagi2 si Oste ni..mcm dah bercinta plak ngan Oste ni hehe..haritu sronok citer pasal oste ni sbb baby senang melawas n smp hari ni baby mmg dah jadi rutin selang 2 hari dah melawas..syukur sngt..harini nak kongsi lagi pasal husband plak..dah seminggu bg husband try Oste ni..tmpt keje jauh jd ulang2 alik g keje lbh kurg 3 jam [ni salu pg2 kul 5 dah bertolak g keje]..ptg kul 7-8mlm baru smp rumah..pastu skang sibuk pasal training bola salu mengadu sakit belakang n lutut,pastu sakit gusi n gigi dah tetap dah, dari dulu pasal kuat sngt merokok..tp mlm td husband tel bgtau sejak2 mkn Oste ni..gusi dah x sakit, gigi plak dah ketat [ni sbb husband salu bgtau gigi dia salu goyang2 mcm longgar gitu..tp smlm mkn kambing bakar..mmg Best!! dia pun terkejut sbb bole mkn daging, sblm ni takut mkn daging sbb gigi x kuat nak gigit..aduhai suamiku mcm2 penyakit hehehe]..pastu siap bgtau dah bole main bola 40minit x kuar padang..salu main 5minit dah kuar padang [ni sbb x tahan lutut sakit]..pagi2 bangun x sakit belakang pastu mmg bdn pun cergas je spanjang hari [kalo tak salu tghari mst dah ngantuk]..ni husband siap pesan lagi 'yang nnt order lg ye Oste ni'..hehe..mmg TERBAIK OSTEMATRIX!!.. tq kak Nadia Khamis
 
 
 
saya nak kongsi pengalaman customer yg mengalami masalah bengkak gusi, gusi berdarah dan juga bau nafas. Saya rasa, bau nafas sebab gusi yang tidak sihat...sehinggakan kedudukan giginya bergerak-gerak dan membuatkan dia tidak selesa dan rasa rendah diri kerana bau nafas. So saya suggest Vita C utk masalah gusi bengkak tu..vit b complex utk lemah2 badan dan juga ostematrix (customer lelaki). Setelah seminggu, gusi bengkak telah menyusut dgn banyaknya..dan setelah sebulan, gusi bengkak, berdarah dan juga bau nafas telah tiada lagi. Alhamdulillah. Bukan sahaja untuk para wanita mengandung, ibu menyusukan bayi, insan terlebih berat badan..malahan untuk masalah gusi tidak sihat juga membantu...rupanya, sudah lama asyik menggunakan ubat kumur listerine laa...oral b laa..colgate la...tak dpt diatasi...Alhamdulillah..sudah selesai masalah itu.
 
 Kebaikan Ostematrix:

Lebih daripada Sekadar Kalsium
OsteMatrixTM membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi. Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik. Kaplet yang bersaiz kecil dan disalut licin ini juga mudah ditelan.
Tulang merupakan struktur penting di dalam tubuh manusia. Ia merupakan kerangka yang menyokong berat badan dan organ utama seperti paru-paru, jantung, hati dan ginjal serta membolehkan kita menggerakkan otot-otot dan tubuh secara bebas. Mengekalkan kesihatan tulang secara optima adalah penting bagi mendapatkan kesihatan optima menyeluruh.

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila consult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut. 


Untuk maklumat lanjut boleh hubungi saya untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda juga akan diberi tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya.

LIKE FB Fanpage Women,Pregnancy and Breasfeeding
FB:Raihan's Shaklee
Sms/call:017-2549388
Email:ct_nusrat@yahoo.com 
 

Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER