Testimoni: Luka Pada Bibir Anak Cepat Sembuh Dengan Vitamin E

Vitamin E bukan saja utk kecantikan bkn saja utk dimakan tapi utk sapu pada luka juga tau! Macam best jekan..Memang best dan boleh jadi first aid di saat kecemasan.  Jom baca kisah laila..Pengalaman dia merawat luka bibir anaknya yg terkoyak....



oh terlupa... semasa check out nak ke Kaki gunung, si kecil aktif Iman Iqbal terjatuh tersembam dilantai - bibirnya luka terkoyak sedikit.Kesian, masa tu darah keluar agak byk... Alhamdulillah tak panik, lepas lap, saya amik 1 capsul Vitamin E - pecahkan dan letakkan ditempat luka. kalau sebelum ni saya dengar cerita kawan2 je, letak ditempat luka anak2 - terhantuk kepala bucu, ter hantuk mata, ketuat kering, dll. Alhamdulillah memang nampak kesanVitamin E.
_____________________________________________________










Bibir luka - lepas lap darah












selepas 24 jam


Selepas 2 hari.
Vitamin E membantu mempercepat proses baik luka-lepas ni insyaAllah ibu akan pastikan antara barang yang MESTi ada dalam handbeg ketika berjalan dengan anak2.



So mommies dan semua pastikan Vitamin E adalah item wajib anda utk saat kecemasan...Bukan saja utk dimakan tp leh buat sapu kat  tempat luka atau kat parut2 luka/jerawat utk cepat kering dan pudarkan parut tersebut..Caranya pecahkan vitamin E tu dan sapu cecair tu kat tempat yg perlu...


Bulan November ni ada promo best utk anda yg ingin membuat belian dari blog saya dan juga geng Euphoria...


Boleh email kepada saya di ct_nusrat@yahoo.com atau sms kan kepada saya 017-2549388 untuk konsultasi percuma apabila membuat belian dari blog ini.

Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER