TIADA LAGI TUMIT KAKI PECAH-PECAH DAN MENGGERUTU

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 


Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

Harini semangat membara nak sharing testimoni yang tak pernah saya share kat sini. So bagi peluang pada meeka yang sedang tercari-cari supplement untuk masalah tumit kaki pecah-pecah dan menggerutu...ok fine memang saya sendiri pernah alami nye ye...tanpa segan silu nye..puas duk pikir macam manalah nak atasi masalah ni...

Alhamdulillah saya mengenali produk Shaklee dan salah satu item hot nye ESP. Esp bagus untuk perbaiki sel2 kulit. Tak hairanlah kalau orang yang dah amalkan esp konsisten akan dapat kesan yang sangat memuaskan..samada untuk kulit malah untuk kesihatan dalaman juga.

Ada yang cakap kulit makin cerahlah..lembap lah...kulit gebu anjal lah...itu lah akibatnya bila consume esp....syokkan???

Haa!! ni ada 1 testimoni best...dowline ku sorang share testi en huby beliau consume esp dengan gandingan mantap vit e...Bukan kata en huby die je macam tu...saya pun  perasan en huby saya pun kaki dah comel tak kasar cam dulu..hehe...Dan paling ketara muka beliau pun bebas jerawat beza dari sebelum ni..beliau konsisten amalkan vitamin e juga...

Jangan tak caya tumit kaki kasar n menggerutu pecah2 terus ok dan cantik licin pas konsisten esp dan vit e tu..memang marbeles esp ni!!!Sape nak kulit cantik gebu samada nak amik esp je atau add vitamin kulit kami vit e atau vit c..hasilnya mmg mantop!!



Nak tau lebih lanjut tentang esp leh klik SINI
info tentang Vitamin E klik SINI


Kat bawah ni gambar testimoni downline ku....credit pada beliau ye...







* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila consult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.




Berminat untuk membuat pesanan produk Shaklee?



HUBUNGI

 SITI NUSRAT RAIHAN IDRIS

 Shaklee ID 852419
 ct_nusrat@yahoo.com / 017-2549388
 Free consultation for every purchase
♥LIKE Fanpage FB Babyqaireen Shoppe
♥FB: Raihan's Vita Shop 
COD(Cash On Delivery)/Self Pick up area Port Klang,Klang,Bukit Tinggi,Jalan kebun dan meluaskan jaringan area Teluk Panglima Garang






Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER