CAKNA PENGGUNA BIJAK SHAKLEE

Hai semua. Assalamualaikum dan salam bahagia.

Entry kalini kakRehan nak cakna supaya pengguna tegar produk Shaklee jadilah pembeli yang bijak.

Kalau takde orang bagitau mesti tak taukan.
Jadi as pengedar sah Shaklee kakRehan nak cakna kalian pengguna Shaklee sila dapatkan produk daripada dealer yang sah ye. 

Mereka yang jual di e commerce (Shoppee,Lazada dll) telah dikenakan tindakan daripada company. Jualan tidak beretika bawah harga ahli. Malah menganiaya dealer yang lain. 


Pengedar Shaklee Klang
Beli produk Shaklee dengan
Pengedar sah Shaklee


Semakin ramai beli kat sana yang support makin menjadi2. Mereka di kalangan leader yang tinggi income. Boleh jadi sebab nak collect point utk reward2 Shaklee. Rugi ke apa depa bukan kira pun.


Pengedar Shaklee Klang
Jangan beli produk Shaklee di
E dagang seperti shopee,lazada dll


Ramai buat aduan barang diterima tamat tempoh,hampir tamat mahupun rupa bentuk sedikit berbeza. Ni akibat beli Shaklee di lazada. Beli kat sana tapi nak tuntut ganti rugi dengan pengedar lain. Shaklee memang tak akan dapat gantikan produk yang dah tamat tempoh dan rosak jika anda beli di e commerce ye.



Aduan pembeli yang buat belian
di Lazada


Please lepas ni alert dan support dealer sah dan sangat dialu2kan uols jadi ahli Shaklee untuk harga jimat okeh. Ramai yang ambil enteng nak beli lagi murah. Servis dari dealer tak dapat selepas pembelian. 


Jangan Membeli Produk Shaklee Di Laman Web E-Dagang

Shaklee Malaysia telah menerima banyak aduan daripada pelanggan yang membeli produk Shaklee di laman web e-Dagang yang tidak dibenarkan oleh penjual yang tidak bertanggungjawab. 

Shaklee Malaysia tidak menjamin produk tersebut dan orang awam telah diberi amaran.

Pelanggan dinasihatkan untuk membeli secara langsung daripada Pengedar Bebas Shaklee (SID) yang dikenali, supaya mereka dilindungi di bawah Jaminan Shaklee.

Seksyen 9.2.6 
Pernyataan P&R Shaklee menyatakan:

Produk Shaklee tidak boleh dipasarkan atau dijual di Amazon, eBay, Taobao, Craigslist, Backpage, Kijiji, laman
lelongan dalam talian lain atau mana-mana laman e-dagang atau laman perbandingan harga yang menyenaraikan produk lain. 


Pengedar tidak boleh memasarkan produk secara langsung di laman-laman ini, atau melalui penggunaan, dari mana-mana individu atau ejen lain, melainkan kebenaran khusus telah diperolehi daripada Shaklee untuk SID tertentu memasarkan atau menjual produk Shaklee di laman web tersebut

KakRehan doakan semoga Allah beri taufik hidayah kat dealer yang jual salah etika tu. Semoga kita semua beroleh rezki dan keberkatan dalam hidup. In shaa Allah 

KakRehan,
Sebarkan kebenaran✌

#BisnesShaklee
#ShakleeKlang

Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER