Hasil Susu Memberangkan Dalam Tempoh 3Minggu...

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

LAGI TESTIMONI MENARIK IBU MENYUSU DARI SHAKLEE GBS
Salam..
Rasa gembira je bila baca perkongsian ibu2 yg amalkan supplement Shaklee utk menyusu malah suplement ini membantu dalam memberi kesihatan yg baik dan seterusnya membantu mereka dalam menjayakan penyusuan. Jom baca testimoni menarik kat bawah ye..


credit to Mastinee Shokor

Alhamdulillah..setelah mengambil set vit untuk ibu menyusu dlm masa 3 minggu hasilnyer semakin memberangsangkan..sblum ni baby saya kerap muntah selepas menyusu..body weight sikit jer naik..sedih wooo...tetapi sekarang sudah berubah...syukur alhamdulillah..baby x kerap muntah dah..body weight..esok nak pergi timbang..tp dah terasa kus semangat n nampak tembam..apabila hasilnyer terbukti..saya ambil pula esp...hmm best bila dicampur dgn susu segar..air susu semakin pekat..n dgn pam susu setiap 3 jam sekali susu saya semakin bertambah..masih ada sebulan lg untuk mula bekerja...stok susu dikumpulkan...terima kasih SHAKLEE.
Tapi 3 perkara ini selalu saya remind :

1. Pastikan bayi disusukan sekerap mungkin dan bagi yang bekerjaya, pastikan anda membuat sesi perahan yang konsisten setiap 2-3 jam. Jangan tunggu sehingga payudara bengkak baru nak pam...konsep yang salah. Teruskan pam dengan kala yang sama dan berterusan.

2. Pengambilan air yang mencukupi iaitu 3 L sehari. Pastikan menyediakan botol minuman dengan indicator supaya senang mengetahui adakah keperluan 3L air dipenuhi untuk tempoh seharian.

3. Amalkan zikir dan mengaji setiap hari dan doa tanpa putus padaNYA kerana sesungguhnya rezeki ini datang dari ALLAH jua. Jadikan amalan harian.

 So bagi mereka yg ingin mencuba Set penyusuan Euphoria terdiri dari vitamin2 Shaklee..so kat bawah ni senarai trial pack khusus utk ibu2 yang ingin mencuba ye..
  1. 1.Set B (Vitalea with iron formula, B Complex, Vitamin C dan Alfalfa)
  2. 2.Set E (SetB+Ostematrix)
  3. 3. Set Tripple M (Set B , ESP dan Ostematrix)
  4. 4. Eu Four Pack (Vitalea with iron formula, B Complex, Vitamin C dan Ostematrix)

Untuk pertanyaan atau konsultansi percuma boleh hubungi saya melalui:
FB:Raihan's ShakleeSms/call:017-2549388
Email:ct_nusrat@yahoo.com

Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER