Ostematrix (Kalsium Magnesium) dan ESP (Energizing Soy Protein) Membantu Ibu-Ibu Semasa Period

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.  


Assalam semua...harini saya nak share testimoni dari geng Shaklee GBS....



Tajuk entry ni macam tergantung ye..membantu ape? Sebenarnye pagi-pagi lagi saya terima SMS dari seorang ibu yang juga customer saya yang telah consume Shaklee sebagai makanan tambahan untuk ibu-ibu yang menyusukan anak. Semalam baru je beliau sms bertanyakan bagaimana nak mantainkan susu sewaktu period..beliau perasan sejak pertama kali period susu merudum teruk juga..apa yang mampu saya nasihatkan adalah teruskan mengambil Ostematrix (Kalsium Magnesium) sebelum tidur makan 4bj Ostematrix (Kalsium Magnesium) dan minum ESP.Alhamdulillah pagi-pagi lagi beliau dan sms saya..nak tau ape sms beliau..


Kat bawah ni info mengenai kalsium ye...

*Credit: 
Mommy Lyna: Fakta di bawah saya ambil dari : http://kellymom.com/herbal/natural-treatments.html#calcium.


Harapan saya semoga ramai ibu-ibu yang mendapat kebaikkan dari pemakanan supplement ni..Oh ye..untuk makluman semua supplement bukanlah paksaan tapi ianya hanya sekadar keperluan bagi mereka yang merasakan perlu sahaja..bagi mereka yang dapat merasakan kebaikkan dari pemakanan Supplement Shaklee pasti akan gembira..dan bila gembira tentulah hasil susu nya juga berganda... ;)

Untuk pertanyaan atau konsultansi percuma boleh hubungi saya melalui:
FB:Raihan's Shaklee
Sms/call:017-2549388
Email:ct_nusrat@yahoo.com


Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER