TESTIMONI SET E

 These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.




TESTIMONI DR CUSTOMER SAYA YG NUN JAUH DI SANA (ARAB SAUDI)

Watie Jamali
salam raihan..
alhamdulillah,hmpir sebulan mkn set 3m(ye ke?tapi esp xde,..xcukup set la kan?)..
hasilnya...
kerap kali kn bengkak breast..masyaALLAH,sgt2 bsyukur2 kerana sblm akk mkn shaklee ni,jrg alami..hampir2 breast pump akk nk jual,mujur xjadi...kalu tak,kena beli lain laa.. [:)] 

Raihan's Shaklee
salam kak...alhamdulillah syukur degnagn rezki susu anak....insyaAllah kerapkan pam,bykkn minum air dan istiqamah susu insyaAllah maintain n meningkat...tumpang gembra utk akk..






Set E
  • Mengandungi  Multivitamin lengkap dengan zat besi, Vitamin B, vitamin C, Kalsium dan Alfalfa
  • Set ini memberi kesan yang lebih yang tidak kurang bagusnya kerana kandungan Alfalfa yang mempunyai khasiat protien di dalamnya.
  • Set E lebih kepada ibu yang ada kekangan untuk lengkapkan keperluan kalsium dalam diet harian. Kalsium Shaklee lebih dikenali dengan nama Ostematrix adalah formula lengkap kalsium, magnesium dan vitamin D. Set E ialah set B ditambah dengan ostematrix.
  • Siapa yang perlu set ini? Ibu yang mengalami kemerunduman susu setiap kali PMS. Selain itu set ini membantu si ibu cergas, bertenaga walau kurang tidur selain diperlukan untuk tulang bayi serta pembentukan gigi si kecil. Walaubagaimanapun, set B + ESP juga sangat bagus diamalkan sekiranya si ibu punya masalah penghasilan susu yang lambat serta bayi mudah lapar.






Untuk pertanyaan atau konsultansi percuma boleh hubungi saya melalui:
FB:Raihan's Shaklee
Sms/call:017-2549388
Email:ct_nusrat@yahoo.com

Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER