ANGAN-ANGAN MAT JENIN???

Saya pasti semua orang mesti ada angan-angan dan impian kan?? 
Sama juga seperti saya..saya berangan nak ada duit banyak..nak jalan2 melancong..berangan tak yah pergi kerja waktu ofis hour n kerja sendiri....dalam shaklee lak berangan nak jadi Master Coordinator...berangan nak ada nama atau gambar ada dalam majalah Shaklee today walaupun masa tu masih ahli biasa tiada rank apa2 pun...Saya berangan hampir 3tahun juga since join Shaklee pd tahun 2011 lagi...
Dan kini angan-angan ada yg dah tercapai.Saya dah jadi Master Coordinator pada bln 9 2013.dah ada gambar dalam majalah shaklee today.dapat income lbh hebat dr kerja lama malah kini buat fulltime Shaklee ikut masa sendiri lagi....seronoknya ada kualiti masa dgn keluarga.jaga ank 24jam depan mata.

Apa yg saya angan2 kan adalah impian sy...saya sebut dalam setiap doa dan imaginasikan sentiasa..saya guna LOA utk realisasikan impian sy...
Adakah kalian pun ada angan2 yg dah berjaya digapai?? Atau sekadar angan2 mat jenin..mula2 nak buat pastu hangat2 tahi ayam je kot...apa yg kita angankan tu pasti akan rasa bestnya bila jadi kenyataan kan..so, jadilah org yg bijak dan berusaha utk capai angan2 itu..bukan hanya dari kata2 je pandai cakap..buatnya tidak...Gerakkan n cari push factor utk kita berjaya...

Push factor sy adalah ingin bebas dr beban kewangan n ingin yg terbaik utk ank kami...saya dah puas hidup cukup2 sahaja..tetap bersyukur apa yg kita ada..kalau kita ada duit lebih banyak perkara kita boleh buatkan???beramal sedelah n zakat...dulu cukup2 nak beramal pun cukup n berkira2...

Jadi sedarlah dari angan2 itu...realisasikan ia dgn usaha....atasi ketakutan n kelemahan diri.

Jumpa kalian di puncak kejayaan!



Salam sayang,

Master Siti Nusrat Raihan Binti Idris

Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER