TRIP PERCUMA KE KOTA KINABALU DITAJA OLEH SHAKLEE 5 STAR PADA 21 -23 SEPTEMBER 2013!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...
Alamak!Daku minta maaf sgt2 dah lama tak update blog...sori problem line internet tak berapa ok di rumah baru..sedihnya...tp tak pe..sy akn cuba update juga amik peluang balik rumah parents ni...

Sebenarnya dah lama nak share tentang Trip percuma Shaklee dapat pergi ke Kota Kinabalu u!!!haha...jgn tak percaya ye..ini adalah kali pertama saya jejakka kaki di Borneo...Allahuakbar!rasa sgt2 bersyukur sgt dapat peluang keemasan macam ni Shaklee bagi percuma lagi atas percapaian dalam biz dapat bawak suami dan ank sekali..semua nya ditanggung ok dari tiket kapal terbang hinggalah penginapan dan makan free lagi..bawak duit nak belanja SAHAJA!!

Jom saya kongsikan sebahagian gambar2..hanya gambar yg dapat bercerita..chewah!!









Alhamdulillah selamat sampai utk pertama kali.




'
Inilah bilik hotel kami..mmg best...selesa..


Antara cenderahati yg Shaklee bagi masa kat sana.


Berdua dgn cik Qaireen..ayah sedang beraktiviti di Pulau Manukan..daku berambu ramba jln2 n makan dengan ank sekitar hotel..hii..

Menu tengahari daku



AKTIVITI KE PULAU MANUKAN











AKTIVITI RIADAH PETANG DI HOTEL






MAKAN MALAM TEMA TAHUN 80-AN
















last day nak balik sempat bergambar lagi



Alhamdulillah kami memang sangat seronok dan gembira dengan percutian yang ditaja sepenuhnya Shaklee ini...Kami doakan semoga ank2 didik Shaklee kami malah rakan-rakan biz shaklee yg dapat pasti dapat merasa trip percuma samada dalam Malaysia atau luar negara...In shaa Allah kami sedang fight untuk tiket bercuti di luar negara pulak....Silap-silap dapat 4 tiket..huhu..sape nak bagikan....


So apa tunggu lagi kan???/Tak kan nak tengok kami pergi je kan...Usaha betul2 in shaa Allah pasti berjaya..bila dah start rank Supervisor memang dah layak dah nak kumpul point utk trip percuma..memang rasa rugi kalau join Shaklee tp tak buat betul2 kan??


NAK JOIN SHAKLEE DAN JADI BIZ PARTNER SY????
Jika tak cukup bajet memadai join ahli SERENDAH RM65 (tak termasuk pos beg kit)




Apa kelebihan menjadi ahli dengan kami?

*Kami akan guide anda menjana pendapatan dengan Shaklee sehingga anda berjaya!
*Berpeluang mendapat 3C iaitu cash(bonus setiap bulan), car bonus dan convention(menyertai trip dalam & luar negara termasuk UMRAH)*
*Support group dibimbing oleh Master Siti Nusrat Raihan dan Master Mohamad Hafiez untuk membantu anda berbincang, memberi motivasi, berkongsi ilmu dan banyak lagi.
*Perkongsian pengalaman dari mereka yang berpengalaman lama dalam Shaklee dan mereka yang sudah menjana pendapatan 5-6 angka SEBULAN!!
*Mengutamakan pengetahuan produk berbanding keuntungan.
*Mempunyai sumber pengetahuan yang sahih & tepat (bukanhearsay).
*Tak perlu susah payah keluar rumah untuk promote produk, menyertai apa jua pertemuan di luar(urusan pegeposan pun dihujung jari sahaja), close sales ataupun cari @ membership baru.
*Hampir 95% masa diperuntukkan di depan komputer & telefon sahaja. Jadi, jika anda seorang suri rumah, maknanya anda juga masih boleh menjalankan bisnes di rumah sambil melakukan urusan harian, tanpa perlu keluar dari rumah dengan kerap!

Jom sertai team kami RAIHAN TEAM. Saya yakin anda MAMPU!!


Oh ya, pembelian melebihi RM800 akan dapat penghantaran percuma.

HUBUNGI

SITI NUSRAT RAIHAN IDRIS

MASTER COORDINATOR

Shaklee ID 852419
ct_nusrat@yahoo.com / 017-2549388

Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER