Wellness Fair Shaklee Di Miri

Wellness Fair Shaklee Di Miri


Berkesempatan kami sekeluarga turun ke Miri pada 6 Mac 2015 yang lalu atas jemputan upline Shaklee saya Master Norita dan suami beliau. Ini adalah kali kedua ke sini. Lama juga tu setahun lebih juga waktu 1st time diraikan naik Master Coordinator pada Oktober 2013. Alhamdulillah kami stay di Hotel Meritz.

Kalini kami pergi untuk merasai sendiri pengalaman Wellness Fair yang dianjurkan oleh Shaklee ni di Hotel Meritz juga. Majlis ni pada 7 Mac 2015 bermula 2 petang sehingga 6 petang. So banyak aktiviti menarik antaranya health check, consultation, pertandingan  mewarna untuk kanak-kanak dan juga sharing tentang kesihatan dan produk. Serius memang terujalah. Actually dapat juga tau cara nak consult customer tau. Pakar nutrisi shaklee pun ada untuk membuat health check dan taklimat kesihatan.

Consultation 

Health Check dengan Pakar Nutrisi shaklee

Pertandingan Mewarna Kanak-kanak

Pemenang Pertandingan Mewarna 
                              
Sembang santai


Peserta yang hadir


Bersama upline kami
                                      

So in shaa Allah kami akan cuba lakukan yang terbaik untuk organisasi kami malah untuk customer tersayang. Ok nantikan offline nanti buat health check ok. Dah ke Miri ni tak sah kalau tak melawat kediaman upline Shaklee kami. Thanks bonda atas layanan sepanjang kami berada di Miri ni. Hanya Allah sahaja dapat membalas jasa budi. Kami sentiasa mendoakan moga bonda sekeluarga diberi kesihatan yang baik dan rezki yang hebat.


Berminat nak jadi ahli Shaklee sekitar Port Klang, Klang, Shah Alam, Bukit Tinggi, Andalas, Teluk Panglima Garang.


Nak rasai kelainan BERSHAKLEE?SIHAT, CERIA DAN GEMBIRA.


HUBUNGI KAMI

RAIHAN 017-2549388
Shaklee ID 852419

ct_nusrat@yahoo.com
Free consultation for every purchase
LIKE Fanpage FB Babyqaireen ShoppeFB: Raihan's Vita Shop 

PENGEDAR SAH SHALEE KLANG, PENGEDAR SAH SHAKLEE PORT KLANG, PENGEDAR SAH SHAKLEE PANDAMARAN, PENGEDAR SAH SHAKLEE BUKIT TINGGI, PENGEDAR SAH SHAKLEE TELUK PANGLIMA GARANG

Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER