Masalah Jerawat Kini Dapat Diatasi Dengan Vitamin Shaklee

Masalah Jerawat Kini Dapat Diatasi Dengan Vitamin Shaklee


Assalamualaikum dan salam ceria.
Kini Raihan kembali nak berkongsi dengan kalian. Harini Raihan nak kongsikan testimoni Set Kulit Shaklee yang sentiasa menjadi pilihan ramai.
Saya yakin setiap orang impika kulit yang cantik bebas dari jerawat kan.
So testimoni kalini nak share pengguna yang alami masalah jerawat teruk dan berminyak transform kulit jadi cantik dan sihat.

Haa..leh tengok gambar bawah ni sebelum dan selepas amalkan vitamin Shaklee. Serius memang beza sangat kan. Sekarang kulit makin gebus anjal... Testimoni oleh Kak Farizan.

Masalah Jerawat Kini Dapat Diatasi Dengan Vitamin Shaklee
Kulit makin gebu

Tips Dapatkan Kulit Cantik dan Gebu


Ada beberapa rahsia yang beliau amalkan:


1) Kecantikan dan kesihatan dalaman dijaga rapi dengan set kulit cantik Shaklee. Set ini mengandungi Vita C SR Plus dan Vita E Complex. Sebenarnya anda pun boleh tambah ESP, GLA Complex, Vivix, CoQ Health dan Shaklee Collagen Powder ke dalam set ini. Bagaimanapun minima anda harus ambil Vita C SR Plus dan Vita E Complex.

2) Pengambilan air kosong sehari sekurang-kurangnya 3 liter. Air akan membantu memberikan tenaga dan mengelakkan dehidrasi kepada kulit anda.

3) Pengambilan penjagaan luaran dengan Set Nutriwhite Shaklee. Set Nutriwhite ni memang untuk memutihkan kulit.

4) Elakkan pengambilan kafein. Kafein seperti teh dan kopi boleh menyebabkan penyerapan vitamin yang anda ambil berkurangan. Jadi kalau boleh jangan minum langsung dan gantikan dengan minuman seperti Vico dan Horlicks. Dan jika efek vitamin kurang pada anda, anda harus semak semula pengamalan pemakanan anda. Mesti ada yang tak kena.


Cadangan Vitamin Shaklee Untuk Masalah Kulit

 Cadangan Vitamin Shaklee Untuk Masalah Kulit
Vitamin Shaklee Untuk Masalah Kulit


Set Lengkap Nutriwhite



Set Asas Nutriwhite Shaklee
Set Asas Nutriwhite Shaklee

So u all yang tengah mencari supplement yang sesuai untuk masalah kulit boleh juga hubungi saya dulu untuk cadangan vitamin yang sesuai. Nak dapatkan skincare set luaran Nutriwhite ni pun boleh juga. Saya juga pengguna Nutriwhite untuk pencuci dan make up remover. Memang ohsem!


These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 


Berminat nak jadi ahli Shaklee sekitar Bandar Botanic, Port Klang, Klang, Shah Alam, Bukit Tinggi, Andalas, Teluk Panglima Garang.


Nak rasai kelainan BERSHAKLEE?SIHAT, CERIA DAN GEMBIRA.


HUBUNGI KAMI

RAIHAN 017-2549388
Shaklee ID 852419

ct_nusrat@yahoo.com
Free consultation for every purchase
LIKE Fanpage FB Babyqaireen Shoppe
FB: Raihan's Vita Shop 

PENGEDAR SAH SHAKLEE KLANG, PENGEDAR SAH SHAKLEE PORT KLANG, PENGEDAR SAH SHAKLEE PANDAMARAN, PENGEDAR SAH SHAKLEE BUKIT TINGGI, PENGEDAR SAH SHAKLEE TELUK PANGLIMA GARANG



Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER