Upgrade Ilmu Online dengan Kelas Instagram

Upgrade Ilmu Online dengan Kelas Intagram


Alhamdulillah ahad lepas 8 November 2015, saya dan kawan-kawan biz Shaklee yang lain berkesempatan untuk join Kelas Instagram ni. Actually saya organizer untuk cari orang. Tenaga pengajarnya rakan Master Shaklee juga Master Farah Wahida di ofis beliau di Shah Alam.

Alhamdulillah mujur beliau tak lokek ilmu walaupun dari organisasi berbezakan. Namun nak join kelas ni pengorbanan memang adalah kan. Ada yuran tapi tu belakang cerita sebab yang penting ilmu tu dapat dan jelas.

Upgrade Ilmu Online dengan Kelas Instagram
Peserta Kelas Intagram

Upgrade Ilmu Online dengan Kelas Instagram
Bersama 2 orang downline shaklee saya
Kak Misriah dan Faizah

Upgrade Ilmu Online dengan Kelas Instagram
Rakan-rakan biz Shaklee


Alhamdulillah lepas join kelas IG ni barulah tau macam mana nak gunakannya.. Sebelum ni buat dek jelah kan.. orang kata nak biz kena ikut trend. Sekarang ramai orang suka guna IG so kita pun kena buat anjakan paradigma..hehe... 

Ok u ols... dalam hidup ni jangan berhenti untuk terus menuntut ilmu.. Tak kisah apa2 biz pun..Bagi saya macam biz shaklee saya, jika berkesempatan tiap bulan memang cuba luangkan masa untuk tambah ilmu dan info produk. Ilmu biz online strategi pun kena tahu juga kan...

Moga kita semua sama-sama berjaya dan kaya dunia akhirat....

Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER