Seminar New Distributror Training (NDT) Julai 2017

Alhamdulillah sabtu lepas 22 Julai 2017 berkesempatan menimba ilmu berbakul-bakul. Seminar dari pagi sampailan ke petang. Pagi-pagi lagi kami dan diberi sarapan  ilmu nutrisi daripada Pakar Nutrisi Shaklee Puan Sarah.



Alhamdulillah Allah permudahkan dapat serap ilmu nutrisi untuk kakRehan kongsi kepada team dan bolehlah consult pada customer tersayang.

Ada beberapa speaker Master dan key leader yang berjaya pun turut berkongsi tips dan rahsia kejayaan mereka. Tak lokek ilmu langsung walau dari team yang berlainan. 







Macam biasa lepas kelas selfie ramai petang tadi. Meriah giler. Yang penting kepala penuh dengan ilmu emas bertimba-timba. Cross sharing daripada HQ dan kawan Master. Best best best. 



Balik kelas dalam kete sakan duk plan dengan hubby merangkap bisnes partner KakRehan. Tu yang best bisnes Shaklee ni suami isteri berganding bahu sama-sama .

Moga Allah permudahkan urusan kami untuk team kami. Amin. In shaa Allah.Tak kisah bujang, suri rumah atau yang masih bekerja. KakRehan sedia guide untuk awak yang nak sama-sama bisnes bersama team DESIRE FAMILY.


Berminat untuk dapatkan produk Shaklee atau menjadi ahli Shaklee?



HUBUNGI KAMI



PUAN RAIHAN 017-2549388
ENCIK HAFIEZ 017-2549358
Shaklee ID 852419


PENGEDAR SAH SHAKLEE KLANG,PORT KLANG, PANDAMARAN, BUKIT TINGGI, BANDAR BOTANIC, SIJANGKANG, ANDALAS
JOHAN SETIA, KG JAWA, BANDAR PUTERI, BANDAR PUTERA, SG UDANG DAN SEKITARNYA

Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER