Kelas Nutrisi Shaklee Online

Alhamdulillah gembira sangat Allah permudahkan urusan KakRehan organize satu grup telegram khas untuk tambah ilmu nutrisi. KakRehan jemput Pakar Nutrisi Shaklee Puan Sarah untuk sharing di grup kami. Semuanya berjalan lancar kelas harini Khamis bermula 10 pagi tadi

Asalnya nak buat untuk team sendiri je. Namun grup banyak kekosongan so KakRehan open untuk team lain juga. Konsep KakRehan mudah je sama-sama kita berkongsi manfaat dan berjaya bersama-sama. So tak perlu nak kedekut buat hal sendiri. Benda baik so wajib kongsi sama-sama. 

Sama-sama kami semua dapat tambah ilmu produk. Jadi pengedar Shaklee berilmu. Kelas ni topik info kesihatan asid lemak Omega 3. In shaa Allah next time akan ada kelas sharing lagi untuk kesihatan. So nanti KakRehan war-warkan dalam blog atau facebook. KakRehan open untuk semua. Namun ada syaratnya.






KakRehan alu-alukan bagi yang berminat nak jadi ahli Shaklee bersama team KakRehan DESIRE FAMILY. In shaa Allah KakRehan dan suami as bis partner akan guide awak untuk bersama-sama jana income dalam Shaklee. Banyak sangat benefit tau bukan je untung runcit. Ada cash bonus dan peluang car bonus dan trip percuma lagi. Eh yang tu KakRehan share lain hari ye.



Berminat untuk dapatkan produk Shaklee atau menjadi ahli Shaklee?

HUBUNGI KAMI
PUAN RAIHAN 017-2549388
ENCIK HAFIEZ 017-2549358
Shaklee ID 852419





PENGEDAR SAH SHAKLEE KLANG,PORT KLANG, PANDAMARAN, BUKIT TINGGI, BANDAR BOTANIC, SIJANGKANG, ANDALAS, JOHAN SETIA, KG JAWA, BANDAR PUTERI, 

Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER