Yang Takde Masalah Kulit Kusam Jangan Baca

Siapa yang ada masalah kulit kusam?

KakRehan dulu pun ada masalah kulit kusam tau. Bukan apa, kulit kusam ni kan buat seseorang tu nampak tak bermaya macam tak sihat jekan. 

Dan nak atasinya sebenarnya kena make sure peredaran darah lancar. Dan pengambilan air kosong cukup sesangat penting juga tau.

Macam si cantik ni dia amalkan b complex bagi lancarkan peredaran darah. Kulit pun jadi berseri tau. Plus amik vitamin c untuk bentuk sel kolagen dalam kulit. Kulit lebih cerah dan anjal.

Atasi kulit kusam dengan shaklee
Dulu Kulit Kusam. Sekarang 
berseri tona kulit sekata


Manfaat B Complex bagus untuk kulit sihat dan berseri.

1) Anti stress-
Apabila kite stress urat-urat muka kita akan bekerja lebih kuat berbanding urat-urat ketika kita senyum. Sewaktu stress kita cenderung untuk mengerutkan muka.

Kerutan stress tu boleh menyebabkan kedut-kedut pada wajah. Kan dah cepat tua. Hehe. Makanya b complex bantu untuk kurangkan rasa stress sebagai agen penenang gitu.

2) Membantu melindungi kulit daripada pancaran matahari-
Salah satu punca kulit kusam adalah terlalu banyak terdedah pada sinar uv. Kulit ini kalau dah kusam memang mengambil masa untuk dipulihkan..

Pengambilan B Complex langkah yang bijak. Lebihkan pengambilan B Complex dalam diet anda bagi mengelakkan kerosakan kulit yang serius.

3) Melancarkan perjalanan darah-
Perjalanan darah yang baik menampakkan wajah lebih muda. Ia juga mampu dan menghilangkan tekanan pada badan dan wajah. Seterusnya kita akan kelihatan ceria dan lebih berseri-seri.


Manfaat Vitamin C Penawar Semulajadi bagi Masalah Kulit

Sejak dulu lagi, vitamin C banyak digunakan untuk merawat banyak masalah yang berkaitan dengan kulit. Sekarang ni pun, banyakproduk kecantikan yang gunakan vitamin C seperti pelembap dan masker untuk kembalikan keremajaan kulit dan buatkan kulit kelihatan berseri secara semulajadi. 

Vitamin C sangat membantu untuk kurangkan kedutan dan mengembalikan keanjalan kulit. Selain itu, vitamin C juga melindungi kulit dari bahaya sinar UV.

Okeh dah taukan manfaat B complex dan Vitamin C. Korang yang ada masalah kulit kusam amalkan 2 ni pun okeh. Atau nak tambah protein Esp dan Vitamin E untuk lebih gebu dan glowing gituu. Roger KakRehan tau.


HUBUNGI KAMI

Pengeposan seluruh Malaysia.

PUAN RAIHAN 017-2549388
ENCIK HAFIEZ 017-2549358

Shaklee ID 852419

PENGEDAR SAH SHAKLEE KLANG,PORT KLANG, PANDAMARAN, BUKIT TINGGI, BANDAR BOTANIC, SIJANGKANG, ANDALAS
JOHAN SETIA, KG JAWA, BANDAR PUTERI, BANDAR PUTERA, SG UDANG DAN SEKITAR









Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER