Manfaat Facial Muka

4 SEBAB PERLU SERVIS FACIAL MUKA


Manfaat Facial Muka


1.Menjadikan Kulit Wajah Bersih Dan Lembab

Facial muka dapat menjadikan kulit muka kembali bersih dan lembab secara menyeluruh. Servis facial muka dengan langkah penjagaan muka yang lengkap.

Diikuti urutan pada wajah dapat melancarkan aliran darah dan membantu menenangkan otot di bahagian muka dan kepala. Lebih relaks dan kurangkan rasa stress. Paling best boleh anjalkan kulit. Awet muda tau!

2. Membekalkan Nutrisi Pada Kulit

Dengan penggunaan skincare yang formulasi sumber tumbuhabmn yang tinggi antioksidan dan vitamin.  Dari mencuci muka, toner, krim muka, seram yang kaya dengan nutrisi meresap ke dalam kulit.

Ketika facial juga, pori-pori kulit muka akan terbuka semasa proses steamer.  Kulit wajah pun lebih mudah untuk menyerap nutrisi yang terkandung dalam krim rawatan itu.

3. Pengelupasan Kulit Muka Yang Sempurna

Proses pengelupasan atau skrub kulit dapat menanggalkan sel-sel kulit mati agar segera digantikan dengan sel kulit baru yang lebih sihat.

Kulit nampak berseri-seri dan tidak kusam. Bila dah scrub penggunaan skincare akan lebih berkesan. Proses facial muka juga dapat merangsang produktiviti kolagen dan juga elastin sekaligus mengurangkan penghasilan kedutan.



4. Mencantikkan Kulit Wajah

Dengan penggunaan skincare dan bahan-bahan yang digunakan dalam rawatan facial muka mampu menyerap jauh ke dalam kulit dapat melambatkan penuaan,mencerahkan warna kulit,sebagai antioksidan, memperbaharui sel-sel kulit yang mati dan juga merawat kulit yang bermasalah.

Itulah dia kelebihan bila kena facial ni tau. Amacam? Terasa nak dibelai muka dengan servis facial. Nak biuat sendiri alahai lecehnya mau  1 ke 2jam nak ngadap  muka sendiri.

Jangan risau lepas ni kami Desire Spa berikan servis terbaik  terus ke rumah  anda.
Khas untuk warga Klang, dan Shah Alam sahaja.

Wasap KakRehan 017-2549388
Atau klik link 

Boleh pilih nak normal facial ataupun treatment. 😘

Like page kami Desire Spa-Mobile Spa Klang
Ig : kakrehan.gojes http://www.instagram.com/kakrehan.gojes

Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER