BETUL KE KALAU JUAL DI DRUGSTORE BARU BOLEH PERCAYA?

Assalamualaikum dan salam bahagia semua pembaca.

Harini sajelah nak berkongsi topik hangat yang selalu menjadi isu ramai. Ramai yang fikir suplemen atau produk kecantikan ni kena masuk drugstore dulu baru boleh beli. Kalau tak dijuak dikira produk sampah. kakRehan setuju kalau nak cari produk yang trusted surelah kat drugstore contoh macam watson ke, guardian orany farmasi tu rasa lebih selamatkan.


Namun produk Shaklee tidak dijual di mana-mana farmasi mahupun drugstore di Malaysia. Alamak macam mana ni? Dan inilah isunya bila ada yang sesuka hati menuduh Shakleeni umpama produk sampah. Rileks gais! Tarik nafas dalam-dalam as a seller ni kenalah banyak bersabar gituuu.hehe


Ehh Shaklee dah ada di farmasi / drugstore ke? Sebenarnya mungkin ada segelintir yang tak tahu kenapa Shaklee tak ada di drugstore Malaysia ni. Ok begini kisahnya, produk yang nak masuk dalam sesebuah negara, mesti ada lesen. Lesen Shaklee di Malaysia adalah sebagai produk/syarikat Jualan Langsung. Jadi memang akta produk jualan langsung tak boleh dijual di drugstore termasuk e-commerce web macam shopee, lazada dll.

Sebab tu kalau awak beli di kedai jamu ke, shopee lazada ke, tak ada jaminan dan tak ada consultation ye. Tapi di Singapore, tak ada jualan langsung. Jadi Shaklee boleh masuk di Singapore dan boleh dijual di DRUGSTORE ye kawan-kawan.

Haa, cuma bila masuk drugstore, of course lah harga lebih berganda. Macam harga bawah ni, harga Singapore dolar la. Convert ke duit Malaysia tak ke mahal? Maka berhuhu lah kita.hihi



Produk Shaklee di Singapore dijual di drugstore



Tapi bukan nak cerita mahal murah, cuma nak bagitau tak semestinya tak ada di drugstore tu semua produk sampah. Dan tak semua produk di drugstore pun bagus berkualiti. Dah faham, nak harga murah? Jomlah join ahli Shaklee yang serendah RM35 sahaja dah layak nikmati harga murah dan jimat.





Hubungi
Puan Raihan 017-2549388 atau terus klik link

Pos Shaklee seluruh Malaysia.

Cod Shaklee Klang  area Teluk Gadong, Kg Delek, Sungai Udang, Teluk Pulai, Kampung Raja Uda, Bukit Tinggi, Pandamaran, Bandar Botanic, Rantau Panjang, Port Klang dan sekitar Klang (certain area kami tak cover spt Meru, Kapar).

Caj cod akan dikenakan mengikut jarak.






Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER