HERBLAX SHAKLEE BANTU ATASI SEMBELIT DAN BAGUS UNTUK USUS YANG SIHAT



Assalamualaikum dan salam ceria. Semoga kita semua kesihatan yang baik. Aamin.

Entry kalini saya nak kongsikan tentang produk Shaklee yang best seller juga ni iaitu HERBALAX 😘

Tambah kapsyen

Pernah makan Herblax ni?
Semua orang kenal ia vitamin laxative untuk cuci usus.
Mengapa usus? Sebab penyakit datang dari perut. Ramai orang tak anggap ia serius atau penting hinggalah mengalami sembelit.


Herblax Shaklee bantu atasi sembelit
Ini adalah kandungan herba di dalam Herblax  


Ia bukan sahaja bantu selesaikan masalah sembelit atau yg berkaitan dgn perkumuhan tetapi ia bantu sel usus menjadi lebih sihat dan proses paristalsis yg lebih baik.

Kita sembelit banyak sebab , antara puncanya

📌 kurang air
📌 kurang serat
📌 kurang bersenam

Tanda-tanda Usus Atau Kolon Kita Tidak Bersih

🔖Sembelit
🔖Selalu kentut
🔖Sering sakit kepala
🔖Susah nak hadam
🔖Selalu rasa lesu dan tidak bertenaga
🔖Mood yang tidak menentu dan mudah marah
🔖Nafas dan najis berbau
🔖Perut buncit
🔖Selalu lapar
🔖Wajah kusam
🔖Gastrik
🔖Radang hati (Pedih ulu hati)
🔖Ulser Peptic
🔖Cirit-birit
🔖Kanser kolon


Soalan yang selalu ditanya
Saya membuang setiap hari, perlukah saya amalkan Herb Lax juga?

Jawapan : Ya. Kerana ia bantu membersihkan usus dengan baik.

Mereka yang ada masalah berat badan atau perut buncit, disarankan amalkan Herb Lax. Kalau kita ada masalah pembuangan yang teruk, disarankan amalkan setiap hari selama 3 ke 4 hari hingga najis yang semakin sedikit. 

Biasanya orang pertama kali makan, ia akan membuang dengan banyak dan kerap. Namun bila dah selalu ambil , kita takkan membuang dengan sangat banyak. Boleh amalkan 2-3 kali seminggu.

Ini perkongsian daripada leader saya Master Norita yang dah 21 tahun bersama Shaklee.

“Saya ambil selang sehari terutama jika ada makan daging/kambing. Masa awal saya join Kelas shaklee tahun 1999, mereka sarankan produk pertama perlu amalkan ialah Herb Lax.

Untuk bersihkan usus dan agar usus sihat. Bila usus bersih penyerapan vitamin juga lebih berkesan. Bila usus bersih penyerapan vitamin juga lebih berkesan. Saya amalkan Herb Lax selepas makan malam.”

Terbaik boleh diambil bersama Lecitin. So lemak yg terurai akan dibuang sekali jalan. Tak makan hari² sebab ia berfungsi utk flush out najis dalam usus yang panjang terutama najis lama.

Kenapa ramai yg dapat kanser usus tapi di tahap akhir? Sbb ia penyakit senyap disebabkan oleh pemakanan kita juga.

Sharing beliau lagi

“Saya tengok suami saya contoh terbaik saya, dia selalu amalkan Herb Lax ( selang sehari). Dia kata kalau nak usus sihat amalkan Herb Lax.

Sebab sebelum ni saya suka Vivix sbg supplement detox. Saya akan amik 1/2 botol sehari untuk proses bersihkan usus.
Baru saya sedar selepas suami tegur. Kena amik Herb Lax sebab ia bantu proses paristalsis usus dengan lebih baik.”

Manfaat Herblax


Paristalsis pengecutan usus menolak najis keluar. Kalau usus kita ada paristalsis yg baik (kembang kecut) yang lancar kita akan sihat pada tahap optimum.















“Saya dah jumpa dan lihat depan mata , merekayang kena kanser usus dan rektum. Rektum tu tempat akhir keluar najis. Saya lihat dgn mata bila sel kanser merebak mcm cendawan dan menutupi tempat keluar najis. Allahu akhbar. Sengsara pesakit tu.😢”


Jadi kalian jangan pandang remeh pada kesihatan usus.Bagi kalian yang belum cuba Herb Lax, cubalah amalkan. Kalaupun hanya 2 kali seminggu, percayalah kesan pada badan sangat best.


BAHAN HERBA DALAM HERBLAX 

TESTIMONI HERBLAX

Berminat nak cuba?

Dapatkan produk Shaklee pada harga lebih jimat dengan mendaftar ahli Shaklee serendah RM35 atau belian point 100UV ( RM380 ke atas) layak dapat Free Keahlian Shaklee😍

Hubungi saya
Puan Raihan 017-2549388 atau terus klik link

Pos Shaklee seluruh Malaysia.

Free Cod Shaklee Klang - Teluk Gadong, Kg Sungai Delek, Kg Sg Udang, Teluk Pulai , Kg Raja Uda dan berdekatan,

Cover area Cod Shaklee - Bukit Tinggi, Pandamaran, Bandar Botanic, Rantau Panjang, Port Klang dan Klang
( certain area kami tak cover).
Caj cod dikenakan mengikut jarak.

#BisnesShaklee
#DesireFamily
#ShakleeKlang
#ShakleePortKlang
#FreeAhliShaklee
#FreeKeahlianShaklee
#HerblaxShaklee









Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER