TERGEMPAR! KES COVID19 DI MALAYSIA PALING TERTINGGI PADA 24 NOVEMBER 2020


Saban hari berita kes covid19 di Malaysia semakin meningkat. Harini paling mengejutkan kes paling tertinggi sehari 2188 kes. Kami di Selangor diuji pula selepas negeri Kedah dan Sabah dah mula menurun kes.

Allah sedihnya kami dah 2 bulan pkpb tapi kes bukan makin berkurang. Makin bertambah adalah. Berat ujian ini namun Allah turunkan ujian pasti berhikmah. Yang paling kesian dan penat para frontliner.😌😢


Kes Covid19 harini 24 November 2020

Kami di Klang paling tinggi kes😭

Saya nak ajak kita semua sama2 jaga diri kita. Selain ikut SOP tubuh badan kita pun perlu sihat dengan perisai imun badan yang kuat. Mungkin kita rasa tak perlu nak amik vitamin. 

Namun risiko jika diri sendiri atau keluarga keluar bekerja terdedah dengan virus di luar. Kita masih berisiko juga untuk dijangkiti. Biarlah orang nak kata apa saya nak kongsi manfaat Vitamin C kepada semua. 

Anda dah ada bekalan Vitamin C di rumah?

Kita jaga kita. Pastikan rumah kita, mak kita dan adik beradik kita ada vita.min C sebagai usaha untuk tingkat imun sistem dan langkah berjaga jaga. Semoga kita semua dilindungi Allah dari sakit covid19 ni. Aminn.



#Covid19 #KesCovid19Malaysia
#KuatkanImunBadan
#VitaminC
#VitaminCShaklee

Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER