ALHAMDULILLAH MENANG CABUTAN BERTUAH CINCH TEA MIX DARIPADA LEADER SHAKLEE




Assalamualaikum dan salam bahagia.

Saya nak share berita gembira dengan pembaca semua. Saya menang cabutan  bertuah.Ho yeah! Alhamdulillah syukur bila bonda shaklee umum dalam grup senarai nama yang menang. Nama saya pun tersenarai sekali. Ni lucky draw team kami untuk bulan Jun 2021. Rezeki kalini menang sekotak cinch tea mix Shaklee.



Nilah hadiah lucky draw dah sampai
dan siap bancuh panas2 sedapnya




Yang bulatkan merah tu lah saya.
Alhamdulillah menang sekotak cinch tea mix Shaklee





Ni pemenang yang lain juga. Bestkan hadiah masing2




Manfaat Cinch tea mix Shaklee
Manfaat Cinch tea mix Shaklee

Alhamdulillah saya dah terima hadiah cinch tea mix. Yeahh! Sesuai dibancuh panas, suam mahupun sejuk. Boleh nak tambah lemon dan madu pun boleh juga tau.



Syukur alhamdulillah kalini wakil team menang lucky draw pula. Bulan ni pun masih ada lucky draw untuk bulan Julai pula. Semoga ada rezeki saya lagi.hihi. Dan rezeki team Desire Family yang lain juga menang. Banyak hadiah-hadiah menarik tau. 

So untung juga team kami berpeluang join hanya dengan buat belian barang Shaklee bernilai RM200 dah layak untuk join. Terima kasih my leader aka bonda Shaklee Master Norita dan suaminya yang sentiasa pemurah selalu bagi hadiah best-best pada team.

Nak juga hadiah best-best macam ni. Mehlah join Shaklee bersama saya Leader Desire Family🥰


Penafian: Produk-produk yang di sarankan bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat atau menyembuhkan penyakit. Dapatkan nasihat dari pegawai perubatan bagi mereka yang menerima rawatan sebelum menggunakannya



Berminat nak cuba?

Dapatkan produk Shaklee pada harga lebih jimat dengan mendaftar ahli Shaklee serendah RM35 atau belian point 100UV ( RM380 ke atas) layak dapat Free Keahlian Shaklee😍


Nak daftar sendiri boleh terus KLIK SINI

Atau perlukan bantuan saya
Puan Raihan 017-2549388 atau terus klik sini link wasap

Pos Shaklee seluruh Malaysia.

Free Cod Shaklee Klang - Teluk Gadong, Kg Sungai Delek, Kg Sg Udang, Teluk Pulai , Kg Raja Uda dan berdekatan,

Cover area Cod Shaklee - Bukit Tinggi, Pandamaran, Bandar Botanic, Rantau Panjang, Port Klang dan Klang
( certain area kami tak cover).
Caj cod dikenakan mengikut jarak.




Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER