Testimoni : Ibu kembar sepasang - Stok Susu Kian Bertambah dengan Power Pumping dan Pemakanan Set B

Assalam..lama saya tak update blog ni sebab kekangan waktu dan bz sejak akhir2 ni..Hari ni senang hati sy nak share testimoni daripada customer saya Emma Khalib yg merupakan ibu kepada sepasang bayi kembar...
Beliau mengadu kepada saya yg susu beliau semakin berkurangan dan tak cukup utk si kembar dan berminat utk mencuba Set B (Breastfeeding) dan ESP..


Sebelum tu saya jelaskan kepada beliau tentang pemakanan suplement ini membantu dalam kesihatan dalaman,lebih bertenaga,tidak letih,mood yang baik dalam menjayakan penyusuan. Supplement ni tak bantu banyakkan susu tapi membantu dalam cepatkan pengahasilan dengan syarat konsep penyusuan perlu dipatuhi...


Setelah beberapa hari mencuba Set B dan saya juga menyarankan supaya Emma buat power pumping utk tingkatkan penghasilan susu sebab cara ini memang efektif bagi mereka yg merasa susu kurang dan merundum..Jom baca sms beliau yang saya terima setelah mengamalkan power pumping dan amalan pemakanan vitamin Shaklee ni...


"Assalam dear...nk gtau lepas I mkn shaklee tu...kul 1am smlm I try wat pp..susu da dpt 5.5oz :) alhamdulillah...kalau x dpt 1oz je..tp td ptg I pam dpt 1q yeoz je..xpe sbb bru pas df babies...tp yg bestnye susu I jd kaler kuning...xpnah susu I jd kaler tu..before dis kaler putih je..at last bley wat stok ;) tq ye...


Tq ye..wlupon skg wat pp xbape byk..at least ada jgak sy bley wat stok...klu x..mmg xde..sy slalu wat pp after df..even lepas wat pp pon,I df babies dorg xngamuk mcm xpuas menyusu..alhamdulillah...n cepat je breast rasa full lepas df/pp...wlupon xrasa bengkak susu..;). Bley je nk wat testimoni ..xsalah nk share ;) "




Alhamdulillah rezeki susu utk si kembarnya semakin bertambah walaupun belum menyusu badan sepenuhnya tapi dapat juga utk kumpul stok utk anak2nya...Sebenarnya tiada alasan untuk mengatakan yg kita tak cukup susu,yang penting kita berusaha tentu ada cara dan bagaimana...Anak kembarnya mengingatkan kepada diri saya sendiri yg juga kembar..;)..


So,apa yang saya nak kongsikan di sini...bagi mereka yang susu kurang anda buatlah power pumping utk tingkatkan penghasilan susu..Selain itu amalkan pemakanan yg sihat dan seimbang ikut piramid makanan..Pemakanan supplement ini adalah alternatif bg mereka yg tak sempat nak dapatkan nutrisi vitamin dari sumber makanan yg asli,jadi anda bolehlah amalkan makan supplement utk kesihatan tubuh anda juga baby pun dapat nutrisi2 vitamin tersebut.


Emma amalkan Set B dan ESP



EUPHORIA BREASTFEEDING SET B
Mengandungi
* Multivitamin
*  B complex
* Vitamin C
* Alfalfa




Boleh email kepada saya di ct_nusrat@yahoo.com atau sms kan kepada saya 017-2549388 untuk konsultasi percuma apabila membuat belian dari blog ini.

Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER