TESTIMONI DR GENG SHAKLEE GBS (SET A +ESP)

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.






TESTIMONI DR GENG SHAKLEE GBS (SET A +ESP)

Sabrina Marzuki

Assalaamualaikum.. Saya nak share testimoni saya pasal shaklee. Saya ambil Vitamin C, Vitalea, B-Complex, Ostematrix dan ESP. Eventhough tak sampai sebulan saya makan, banyak perubahan yang saya rasa. Firstly, saya breastfeed baby yang baru nak masuk 4 bulan. Susu badan saya Alhamdulillah tak ada masalah, tapi bila ambil Shaklee, lagi bertambah2 susu. Susu cepat penuh and berat. I work from home, so memang bagi direct, tapi ada masa sampai nak kena pam. Sebelum ambil Shaklee takda pulak macam tu. Secondly, saya ada masalah sakit pinggang yang teruk, sebab pernah jatuh tangga dulu. Ikutkan, bila duduk, and nak bangun, tak boleh laju2, kena slow2 and sampai terbongkok2 nak betul kan pinggang. Tapi sekarang, Alhamdulillah, tak sakit macam dulu. Bangun laju je. Lepas kemas rumah, mop, masak, tak sakit dah macam dulu. Sikit2 je tinggal. Orang kata makan masa kan. Thirdly, disebabkan saya banyak alahan, contoh: ikan besar, kentang, tepung gandum, telur, seafood, and kacang, baby saya pon kena tempiasnya. Kulit dia jadi kering and ade berkuping skit. Bila saya stop makan benda2 tu semua, badan saya pula yg takde khasiat. Now, saya makan sikit2, and Alhamdulillah kulit baby dah beransur OK! Takda dah nak sapu cream apa2. Syukur sangat2 dengan perubahan ni. And i will continue with Shaklee... hopefully forever. InsyaAllah. Thank you kak Huda Shaklee.... :)








Untuk pertanyaan atau konsultansi percuma boleh hubungi saya melalui:
Sms/call:017-2549388
Email:ct_nusrat@yahoo.com

Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER