Herblax - Supplement yang hanya makan 1-2 kali seminggu

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 







Kenapa perlu mencuci usus?
Ia perlu demi mengelakkan gangguan kepada sistem pencernaan, mengelakkan gangguan sistem peredaran darah dan sistem pertahanan badan.

Apakah yang berlaku apabila sistem pencernaan terganggu?
Sistem pencernaan sangat penting demi menyahkan toksin dari tubuh badan. Jika ia tidak dapat berlaku dengan baik maka ia akan mengundang penyakit seperti

  • masalah kulit
  • gangguan pada buah pinggang
  • mulut dan nafas berbau
  • sesak dada
  • angin ahmar
  • wajah nampak tua
  • kembung perut dan 
  • daya imun yang lemah.
Terutama mereka yang mengamalkan makan vitamin pemecah lemak seperti Omega dan Lecitin sangat perlu mengambil Herb Lax demi memastikan lemak2 yang disingkirkan dapat dibuang dengan baik melalui proses penyahtinjaan.

Siapa yang sesuai makan Herb Lax?*
Lelaki dan Wanita
Mereka yang dalam proses pembuangan lemak
Mereka yang ada masalah pencernaan
Mereka yang menyusu anak.
Mereka yang ingin menjaga kesihatan usus terutamanya.





Saya sendiri mengamalkan makan herblax dua kali seminggu untuk mencuci usus dan detox badan memandangkan tiap hari dah makan macam-macam. Jadi pentingnya nak detox badan supaya toksin dalam badan dapat dikeluarkan.


Biasanya saya makan waktu malam sebelum tidur pada Jumaat malam atau Sabtu malam dan hari Rabu malam. Memang saya pastikan saya makan herblax ni dua kali seminggu untuk program diet saya gak. Perlu pastikan minum air sekurang2nya 1-2 liter selepas amik herb lax dan sebelum tidur untuk dapatkan kesan yang optimum. Ia bukan julap dan tidak buatkan kita cirit birit.

Berapa banyak nak makan? Jujurnya ia perlu ikut saiz badan. Jika berbadan kecil, memadai 3-4 biji untuk skali makan. Jika berbadan besar, 4-5 biji saranan yang diberi.

Untuk pertanyaan atau konsultansi percuma boleh hubungi saya melalui:
FB:Raihan's Shaklee
Sms/call:017-2549388
Email:ct_nusrat@yahoo.com

Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER