OMEGA BANTU ATASI MASALAH STROK

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.  


[STROKE / ANGIN AHMAR]




Tahukah anda "stroke kecil" merupakan peringatan maut?
Walaupun ia bersifat sementara, namun ia juga ibarat bom jangka dalam otak kita yang boleh meletup pada bila-bila masa saja. Istilah perubatan bagi "mini-stroke" atau "pre-stroke" ini ialah Transient Ischaemic Attack (TIA).



Antara tanda-tanda (simpton) TIA adalah seperti :-
  • masalah percakapan secara tiba-tiba seperti sukar nak memulakan percakapan, susah hendak menyusun ayat atau percakapan kurang jelas.
  • lemah anggota atau tidak boleh menggerakkan anggota badan.
  • masalah penglihatan secara tiba-tiba
  • tidak dapat mengimbangi badan seperti tiba-tiba terjatuh ketika sedang berjalan.
  • sakit kepala yang kuat secara tiba-tiba malah ada yang menyangkakan mereka diserang migrain.
Kebiasaannya simptom2 ini tidak lama. Kadang2 hanya berlaku beberapa minit sahaja atau beberapa jam sahaja. Kemudian pesakit akan sembuh semula. Namun anda harus berwaspada kerana ini adalah petanda anda mungkin diserang TIA. Jika anda tidak mendapatkan pemeriksaan sewajarnya untuk mencari punca simpton tersebut ataupun tidak mengamalkan ubat-ubatan yang diberikan, berhati-hatilah! Stroke yang sebenar mungkin akan menyerang. Apabila stroke sebenar menyerang,ia akan merosakkan otak dan kecacatan itu akan menjadi kekal.

Di sini saya kongsikan testimoni pesakit stroke dengan Shaklee Omega Guard.

"Last Friday saya poskan trial 30's Omega kat customer nie, sbb ayah dia kena strok. Badan sebelah tak boleh gerak. Disebabkan beli yg trial, mak dia nak jimat, beri Omega sebiji sehari jer pd ayahnya.

Pagi tadi cust nie call lg, nak beli sebotol terus. Alhamdulillah, rupanya tangan ayah dia dah boleh gerak sket, dan dah ada improvement berbanding last week. Sbb terharu dgr mak dia bagi jimat2 (sebiji sehari), tue yg dia belikan sebotol, so that ayah dia boleh consume 3 kapsul omega sehari.

Salah satu punca stroke ialah kolesterol. Omega the best utk fight kolesterol, compare dgn Lecithin. Tgk dari harga pun dah beza. Ibarat, satu naik sampan & satu naik speed boat lah.."
(credit to Arnie Samsudin)

Jom dapatkan Shaklee Omega Guard utk hapuskan KOLESTEROL JAHAT dalam badan kita yang boleh mengundang kepada masalah penyakit stroke! Mencegah lebih baik dari mengubati. Jika ada di antara ahli keluarga anda yang diserang stroke, Omega is part of usaha. InsyaAllah!


 kredit yati napi



* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.





Untuk maklumat lanjut boleh hubungi saya untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda juga akan diberi tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya.


LIKE FB Fanpage Women,Pregnancy and Breasfeeding
FB:Raihan's Shaklee
Sms/call:017-2549388
Email:ct_nusrat@yahoo.com

Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER