Testimoni ESP: Stok susu kian bertambah dan kulit makin cantik

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 




Salam semua..Nak share testimoni drpd salah seorang customer sy yg kini berjaya kumpul stok susu dgn minum esp sahaja.





TESTIMONI DR CUSTOMER SY Mawar Adhwar..


SEBELUM BELIAU CONSUME SHAKLEE,BELIAU MENGADU KPD SY


Mawar Adhwar
bby sy dah 7 bln
skrg ni susu makin kurg
stok mmg x da
krnya sy pam ari ni tok guna sok
sy igat nak wat stok sblm posa
set mn yg ptt sy ambil?


SAYA SUGGEST UTK AMBIL SET 3M IAITU SET PENYUSUAN LENGKAP BG MRK YG ALAMI SUSU KURANG N MERUDUM..NAMUN BELIAU INGIN MENCUBA SET MENYUSU BASIC IAITU SET B DULU..TTP SUSU MASIH SAMA...KEMUDIAN SY SUGGEST BELIAU UTK AMBIL ESP UTK CEPATKAN PENGHASILAN SUSU DAN MELANCARKAN PENGHASILAN SUSU JUGA...JOM BACA TESTIMONI BELIAU..




Mawar Adhwar
salam raihan, ari ni dah 23 hr sy minum ESP. alhamdulillah npk hasilnya..stok susu tuk amni makin btmbah.. wat ms ni tuk bhgian beku sy dpt kumpul 35 btl x ingat brapa oz tp lbh pd 6oz setiap botol n bhgian bwh tuk minum hr2 ada 7 btl.seronok tgk bl dpt kumpul byk.
rakan sekerja pn tegur kulit mkin cerah tp yg peliknya husband kt x de perubahan.. hahahhaha.. pelik2.. x kisah la janji susu tuk c kecik makin bertambah.. alhamdulillah.. trm ksh sb sugsest ESP tuk sy.. 


ALHAMDULILLAH,SY TUMPANG GEMBIRA UTK BELIAU..YG PENTNG KONSEP PENYUSUAN PERLU DIPATUHI UTK MENDAPAT HASIL YG DIIDAMKAN....SEGALANYA HNYA YG TERBAIK UTK SI KECIK..SI IBU BERUSAHA UTK TINGKATKAN PENGHASILAN SUSU..



Kenapa Protein penting? Protein terdiri daripada rantaian asid amino. Apabila kita mengambil protein dalam diet harian, protein akan dicernakan menjadi asid amino dan diangkut melalui darah ke seluruh badan. Sel akan memilih asid amino yang diperlukan untuk membina tisu baru, antibody, hormone, enzim dan sel darah merah. Protein penting untuk pembaikpulih tisu serta membina tisu baru. Setiap sel memerlukan protein untuk menentukan jangkahayatnya. Protein adalah bahan untama untuk menggantikan sel yang rosak atau mati


Ape itu ESP?

ESP - Soy Protein Isolate Powder . Bagi menyusu anak, ia sangat membantu mempercepatkan penghasilan susuibu provided ibu RAJIN dan KONSISTEN pam. Bagi wanita yang tidak menyusu, ia membantu mendapatkan sel tubuh yang sihat dan anjal.

Pengambilan vitamin akan lebih lengkap dengan pengambilan ESP. Sel yang sihat dapat menyerap zat galian dan vitamin dengan lebih baik!

Jika anda nak diet, bancuhkan 1-2 sudu besar ESP dalam minuman pagi anda [ bulan puasa nie ketika bersahur] , insyaALLAH membantu anda kekal cergas.

Sama juga untuk dinner [berbuka], amalkan makan 2-3 potong pelbagai jenis buah bersama segelas minuman bancuhan ESP.


Kenapa ESP ada dalam KEbANYAKAN SET???

Kerana PROTEIN adalah ASAS dan MAKANAN kepada sel.. Protein penting untuk PEMBENTUKAN dan PEMBAHARUAN SEL.. jadi bila sel SIHAT dan cukup ENERGY, PENYERAPAN nutrien adalah lebih OPTIMUM..

nak KURUS- ESP mengawal selera makan..

nak PUASA- ESP memberi rasa kenyang lebih lama..membekalkan tenaga sepanjang hari

nak TAMBAH SUSU IBU-ESP membantu mempercepatkan penghasilan susu

nak CANTIK- ESP menggebu, melicin dan menganjalkan kulit

nak SIHAT- ESP menyihatkan tubuh keseluruhannya..

kalau PREGNAN- ESP menguatkan rahim, untuk pembentukan otot baby

NAK PREGNAN- ESP memelihara dan memulihara rahim.. membekalkan tenaga




* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila consult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

Untuk maklumat lanjut boleh hubungi saya untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda juga akan diberi tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya.


LIKE FB Fanpage Women,Pregnancy and Breasfeeding
FB:Raihan's Shaklee
Sms/call:017-2549388
Email:ct_nusrat@yahoo.com 


Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER