TESTIMONI ESP:SANGAT MEMBANTU KETIKA BERPUASA..ANAK PUN TAK MERAGAM...

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


TESTIMONI DARI GENG SHAKLEE GBS MERANGKAP CUSTOMER SAYA YG JAUH NUN DI SAUDI ARANIA

Nak syer..1st day pose..kul 4ptg Anak 5bulan menangis merengek smpi xtau nk wat per.xpernah wat perangai mcmtu.biasa nk dgr nangispun susah..2nd day ok sampai kul 7 mlm..3rd day ok langsung xde masalah.. Jadi kat sini saya dedahkan.. Saya minum ESP pd 2nd day.. Npe 1st day xminum?..sebab stok belum sampai hehe.. Jadi ESP ketika berpuasa membantu saya..utk menyusukan anak walau kat sini 17 jam berpuasa..ujung2 berbuke pose masih lg basah baju ketika nyusu.. Berbanding sebelum ni kul 4 anak dah menangis kelaparan..so mmg suke berpuasa ngan ESP..


ESP
 
Ada apa dengan ESP?? dan kenapa pula ibu menyusu perlu ambil ESP?? Komposisi vitamin utama dalam susuibu ialah protien. Protien adalah makanan sel. Sel tak kenal nasi lemak, air soya atau tempe tetapi sel hanya perlukan protien iaitu khasiat dari makanan yang diambil. Protien berfungsi mengekalkan pertumbuhan normal dan pemeliharaan tisu. Mengawal atur keseimbangan bendalir dalam badan. Pembinaan hormon, enzim dan antibodi memerlukan protien. Selain itu protien dikatakan membantu mengawal keseimbangan asid bes untuk mengangkut nutrien dan sumber tenaga.

Protien sangat sensitif. Ianya wujud pada suhu badan kita dan mudah terhapus pada suhu yang tinggi. So apabila kita memasak sumber protien seperti ikan goreng pada suhu yang tinggi, hakikatnya banyak protien yang telah musnah semasa proses memasak itu sendiri.

Lagi cerita ESP, DI SINI

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

Untuk maklumat lanjut boleh hubungi saya untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda juga akan diberi tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya.


LIKE FB Fanpage Women,Pregnancy and Breasfeeding
FB:Raihan's Shaklee
Sms/call:017-2549388
Email:ct_nusrat@yahoo.com
 

Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER