Checklist Persediaan Supplemen Sesuai Semasa Hari Raya


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 


Tentu anda biasa dengarkan hari2 pasal iklan Panadol, 100 Plus...yang mana mereka suruh kita standby untuk saat2 tak terduga. Ingat juga tak pada iklan ENO yang diperlukan apabila kita makan banyak dan perut sebu?

Okeylah, di sini saya beri pilihan kepada yang lebih semulajadi daripada RANGKAIAN SUPPLEMEN SHAKLEE untuk kita menghadapi Hari Raya nanti.
MENGELAKKAN LEMAK,MINYAK DAN KOLESTEROL drpd bertimbun dalam sistem darah kita lalu membebankan hempedu,jantung dan buah pinggang: eloklah anda sediakan..

1.Lecithin
2.Omega

Untuk pilihan SERAT/FIBER..bagi melancarkan pembuangan..boleh standby Alfalfa..ia juga berfungsi sebagai DETOKS untuk usus.

Untuk PERUT SEBU..boleh sediakan PEPPERMINT GINGER PLUS

Untuk persediaan DEMAM,SELSEMA,SAKIT KEPALA...bolehleh standby:

1.Nutriferon
2.Vitamin C



BAGI IBU2 MENYUSU YANG BIMBANG PEMAKANAN DI HARI RAYA MENGANGGU PENYUSUAN... Boleh standby Vitamin Penyusuan dan juga tambahan Performance Drink agar badan kekal terhidrat.

Bagi PEMANDU2 AGAR KEKAL CERGAS SEMASA MEMANDU...boleh standby antara berikut:

1.Bcomplex
2.Ostematrix
3.Cinch Energy Tea
4.Performance Drink

Boleh standby mana2 satu ikut kesesuaian bajet. OSTEMATRIX tu amat elok untuk kurangkan lenguh2 badan kerana memandu terlalu lama.

Okeylah..ini cadangan dari saya untuk pilihan yang lebih natural..jadi badan sihat dan tidaklah bertoksik jika asyik bergantung pada ubat shj.



Untuk maklumat lanjut boleh hubungi saya untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda juga akan diberi tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya.

LIKE FB Fanpage Women,Pregnancy and Breasfeeding
FB:Raihan's Shaklee
Sms/call:017-2549388
Email:ct_nusrat@yahoo.com 

Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER