TESTIMONI SET 3M: SUSU BERTAMBAH DAN PEKAT

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.



Salam semua...

Harap semua sht2 hendaknya walaupun msh mood raya lagikan....so kena jaga pemakanan dan kesihatan memandangkan byk open house yg nak kena pegi dan cuaca pun tak menentu sekaran..

ok kali ni nak share testimoni Set 3M (Set Penyusuan yg paling lengkap dan disukai ramai)..Rugi tak cuba..dah cuba baru tau..Lengkap utk perjalanan penyusuan dari segi kesihatan dalaman,melancarkan penghasilan susu serta menstabilkan emosi dalam menjayakan penyusuan..so jom baca testi best ni dr seorang chinese yg jrg kita dgr turut sama kumpul stok susu utk ank tersayang...congrats to her....



TESTIMONI SUSU BERTAMBAH DAN PEKAT..
May Loh 
Just for sharing :Pada mulanya, setiap pump I hanya dapat max 5 atau 6 oz. Selepas mengambil set breastfeeding + ESP. Saya boleh dapat max 10 oz. Bukan itu sahaja. Susu pun menjadi leh pekat. Best-nya. Saya dapat berkumpul susu yg begitu byk dalam 1 bulan sebelum start berkerja minggu depan. 

Happy moo moo-ing.


Alhamdulillah tumpang gembira utk beliau yg hepi dapat hasil yg memberangsangkan utk kumpul stok yg byk nih..

Satu lagi testimoni menarik

Fauzilah Rashid

Syukur sgt t'jumpe psl produk shaklee kat fb ni.... sblm ni x pernah tahu, so anak 1st dulu df sekejap je, dlm cuti b'salin je... anak yg 2nd ni minum susu badan penuh dh skrg slps amik set 3M... itu pun lps sebulan b'salin baru tahu psl set 3M ni.... mase awal2 try set ni, susu agak lmbt nk jd byk sbb jarang pam, lagi pun sblm ni mmg x byk susu.... Alhamdulillah, lame2 dh makin byk.... dulu lps pam, tggu 2-3 jam pam lagi, susu x byk dah... skrg ni lps 2-3jam cikB dah rase penuh.... pam x smpai 20 minit blh dpt 5-6oz... sblm ni nk dpt 3oz pun susah.... thanks to Qaisara Collections n Ariel Damia Farhana...


Ni Set 3M yg beliau amalkan..


Set 3M

* Mengandungi Multivitamin lengkap dengan zat besi, Vitamin B, Vitamin C, Kalsium, Alfalfa dan ESP.
* Sangat dicadangkan untuk ibu yang mengalami masalah penyusuan.
* Masalah penyusuan yang dimaksudkan ialah, si ibu menghadapi masalah penghasilan susu walau telah melakukan perahan setiap 2 jam dan minum air sekurang-kurangnya 3L sehari… maka set ini membantu membaiki mana-mana kekurangan atau ketiadaan zat yang diperlukan oleh badan agar tubuh si ibu dapat berfungsi dengan baik sekali.
* Set yang paling sesuai untuk ibu yang mempunyai stok yang sedikit, atau yang tidak mempunyai stok susu yang banyak
* Bagi ibu-ibu yang baru mula nak menyimpan stok ini adalah pilihan yang tepat
* Set yang paling sesuai untuk ibu yang ingin relaktasi / induce relactation -contohnya ibu telah berhentikan menyusui anak, jika mengamalkan set ini, bersedia untuk pam dengan kerap bagi stimulasi susu, bersama2 tips yang saya bagi, insyaAllah penyusuan boleh dimulakan semula dengan syarat ibu kuat 
berusaha.


So,bagi mereka yg nak mencuba,saya ada harga istimewa utk anda yg bajet...Selain set 3M ada set penyusuan lain yg kalian boleh ambil ikut kesesuaian..Leh klik sini utk info ye 



* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila consult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut. 


Untuk maklumat lanjut boleh hubungi saya untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda juga akan diberi tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya.

LIKE FB Fanpage Women,Pregnancy and Breasfeeding
FB:Raihan's Shaklee
Sms/call:017-2549388
Email:ct_nusrat@yahoo.com 
 

Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER