Sharing Testimoni My Lovely Customer

 These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.



Alhamdulillah syukur bila dgr feedback yg sgt2 menarik dan testimoni yg cik Eda Rass bgtau sy smlm..

Siapa yg knl beliau mesti tau perubahan yg sgt2 ketara terutama pd kulit muka n bdn semakin slim u..hii....Beliau bermula dgn amlkan shaklee sekadar vitamin c dan garlic utk mslh resdung yg disarankan oleh doktor(doktor pun jual shaklee ye..hii).

.then utk mslh jerawat yg dialami sy sarankan tamb

ah vit e utk kecutkan jerawat n hilangkan oparut2 jerawat....Beliau juga amalkan minum esp utk kulit dan diet,,Kini berat bdn dr 56 kg dan trun 50kg,...awsome kan??!!...

Ingat proses baikpulih kulit n mendapat kesan yg terbaik bknlah amik masa dgn cepat ye....kena kosnisten dan amalkan selama 3bulan..insyaAllah pasti mendapat kshtn n kulit wajah yg cantik berseri....

dan thanks utk cust sy kak Nurul Hafzan nun di Tlg Panglima Grg 4 sharing testimoni pas consume set kulit jugak terutama vit c dan vit e....serius dr jerawat besat kini dah tggl parut je...spt yg dicerita akk kt sy..huhu...dpt jmp empunya dealer yg jual...berbakul2 kena puji kulit cantik..haha...tq...penangan menjaga kshtn dlman n amlkan shaklee....;)













* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila consult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.  


Untuk maklumat lanjut boleh hubungi saya untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda juga akan diberi tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya.


LIKE FB Fanpage Women,Pregnancy and Breasfeeding
FB:Raihan's Shaklee
ID SHAKLEE : 852419
Sms/call:017-2549388
Email:ct_nusrat@yahoo.com

Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER