TESTIMONI : HANGATKAN HUBUNGAN SUAMI ISTERI DGN ALFALFA DAN VITAMIN E SHAKLEE


 These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Kunci kebahagian dalam hubungan suami isteri ialah zahir dan batin. Sekiranya kurang salah satu dari 2 perkara tersebut, tentunya hubungan akan menjadi hambar.
Untuk hari ni, saya nak berkongsi sedikit berkenaan dengan hubungan kelamin antara suami dan isteri. Kadang2 perkara yang paling membahagiakan buat suami isteri boleh berubah menjadi sesuatu yang cukup membosankan. Jadi sebelum hubungan kelamin menjemukan anda atau pasangan sebaiknya lakukan sesuatu.
Oleh itu, kita sebagai isteri perlulah menjaga “aset” kita sebaik mungkin, tambahkan lagi tenaga, hilangkan segala keputihan, guatkan lagi “grip” , beri layanan yang power dan sebagainye.
Jika anda mengalami masalah2 seperti keputihan dan lain2, dapatkan sesuatu untuk menhilangkannya. Bagi saya, tidak perlu ambil ubat2 yang kita sendiri tak tahu keberkesanannya. Hanya dengan mengambil supplement sudah cukup memadai.
Kenapa?
Vitamin E
Kebanyakan lelaki yang mengambil Vitamin E sekurang-kurangnya seminggu sekali akan mempunyai lebih tenaga dan menikmati hubungan suami isteri berbanding yang tidak mengambilnya.Manakala wanita pula yang mengambil sekurang-kurang nya selama tiga bulan, akan membantu meningkatkan “sexual desires dan menikmati hubungan CINTA dengan lebih baik. Antioksidan yang seimbang dalam VITAMIN E bertindak menghalang penghasilan radikal bebas akibat tekanan. Nitrik oksida membantu pelancaran darah di alat sulit lelaki dan membantu ereksi yang lebih baik. Maka VITAMIN-E memang terbukti membantu lelaki terutama yang mengalami tekanan akibat kerja atau masalah kesihatan
 
Alfalfa
Alfalfa ni mengandungi phytoestrogens juga menyebabkan ia mempunyai fungsi seperti kacip Fatimah, maka, membantu dalam “hubungan” suami isteri (enhance libido). Malah, ada juga yang mengaitkannya dengan membantu pembesaran payudara serta sangat membantu untuk menghilangkan maslaah keputihan bagi wanita.
 

Jom Lihat Testimoni di bawah :
Untuk perkongsian bersama saya sertakan juga :
5 perkara ini untuk menyegarkan kembali suasana ranjang yang dingin.
1. Kuasa ciuman
Jangan memperkecil-kecilkan kuasa sebuah ciuman. Satu ciuman saja sudah mampu meningkatkan tahap keghairahan anda dan pasangan anda. Ia juga dapat memanjangkan hubungan seksual itu sendiri. Oleh itu jangan melupakannya baik ketika hendak memulakan seks atau selepasnya.
2. Jelajah setiap inci tubuh pasangan
Belaian pada tubuh pasangan adalah aksi-aksi ketika hubungan intim yang tidak boleh anda tinggalkan begitu saja. Saling menjelajah dan membelai tubuh satu sama lain dengan tangan boleh menambahkan keintiman. Mana tahu anda akan bertemu dengan titik rahsia yang baru dan mampu membangkitkan berahinya.
3. Renungi matanya
Bukan saja ketika saling membelai pasangan, renungi juga mata pasangan terutama setelah anda berdua mengalami orgasma. Cara itu anda akan berasa lebih dekat intim dan terikat secara emosional.
4. Bisikan manja
Bisikkan sesuatu yang manis dan menggoda di telinganya. Selain itu seringlah menyebut atau memanggil namanya dengan panggilan manja untuk memperlihatkan rasa sayang dan cinta anda pada dirinya. Panggilan manja juga akan menimbulkan satu kebanggaan pada diri mahupun pasangan.
5. Berkongsi rasa
Setelah sama-sama melayari bahtera bersama, janganlah berhenti begitu saja. Gunakan waktu selepas itu dengan berkongsi perasaan. Anda juga boleh saling memicit, membelai atau tidur sambil berpelukan. Ketika ini jugalah anda boleh meluahkan perasaan cinta dan sayang pada pasangan.
Semoga berbahagia bersama pasangan anda dunia dan akhirat ^_^
Untuk maklumat lanjut boleh hubungi saya untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda juga akan diberi tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya.



HUBUNGI


 SITI NUSRAT RAIHAN IDRIS
 
 Shaklee ID 852419
 ct_nusrat@yahoo.com / 017-2549388
 Free consultation for every purchase
♥LIKE Fanpage FB Babyqaireen Shoppe
♥FB: Raihan's Vita Shop 

COD(Cash On Delivery)/Self Pick up area Port Klang,Klang,Bukit Tinggi,Jalan kebun dan meluaskan jaringan area Teluk Panglima Garang

Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER