SHAKLEE PILIHAN KU - MY PART TIME BIZ

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.

Nak share macam mana saya boleh terjebak dengan Biz Shaklee ni sedangkan saya dah ada kerja tetap. Tapi even ada kerja tetap masih tak dapat menampung kewangan kami sekeluarga.Gaji bulanan tu cukup2 makan je..hehe... Saya perlu cari jalan dan akhirnya Shaklee pilihan tepat saya. Jom baca nape saya nk join sgt Shaklee ni..


Kenapa Saya Jatuh Cinta dengan Produk Shaklee


Alhamdulillah diberi peluang mengenali Shaklee hanya sekadar ingin mencuba Set Penyusuan Set B (b complex,vitamin c,vitalea dan alfalfa) pada usia anak saya 3bulan masih lagi menyusu badan memandangkan niat saya ingin menyusu anak sepenuhnya kalau boleh dalam 6bulan pertama dan meneruskan hingga umur 2tahun. Saya tertarik dengan blog Kak Norita (kini upline saya) dan membeli daripada beliau.

Awalnya sebab tengok testimoni yg dah cuba set menyusu dapat hasil memberangsangkan malah mendapat kesihatan dan kecantikan juga...saya pantang bab2 kesihatan dan kecantikan ni..hehe..

Yes!saya memang betul2 jatuh cinta bila sebulan consume memang ternyata bantu dalam penyusuan saya..Saya kekal bertenaga malah dapat pam susu dengan banyak utk bekalan anak semasa di taska. Malah anak saya jarang sakit dan kulit pun cantik coz minum susu mamanya yg berkhasiat!!Apa yg kita makan n minum anak kita pun dapat jugak tau melalui susu..so memang kena jaga bab2 ni k..


Alhamdulillah kini anak saya berumur 2 tahun lebih masih lagi menyusu walaupun dah campur...memang dah tak buat stok dah...



     Ni stok susu saya dalam pantang+bekerja dulu..Alhamdulillah..skrg anak dah 2tahun sebulan kurang nyusu dah..tp lega dapat capai target




           menyusu anak di public guna nursing cover..senang xyah bawak botol susu..en huby                         banyak bg sokongan...love u huby!!


JANA PENDAPATAN DENGAN SHAKLEE

Setelah berkira2 dan berbincang dengan suami,saya berminat nak buat side income dengan Shaklee. Dengan bimbingan daripada upline saya dan grup biz kami di FB saya hanya sekadar sharing info di FB dan di blog ini,Alhamdulillah kini saya mampu jana pendapatan 4angka dalam tempoh setahun jugakla..

Syukur sangat2 dapat bantu keluarga malah dengan tips yg diberi upline saya dan berkat usaha membuahkan hasil..yeah!!Kini saya mempunyai jaringan downline saya sendiri utk guide line bagaimana utk bermula biz ini...

Jika anda consume dan anda tahu kelebihan produk maka jom sama2 kita sharing kelebihan produk dan jana pendapatan dengan shaklee...Yang penting usaha,yakin dan rajin...In shaa Allah anda mampu lakukkannya..

utk lebih info tentang Biz Shaklee leh refer cni ye


Alhamdulillah dapat sijil ni pas pencapaian dlm shaklee hmpir 2tahun..target naik rank tggi setaraf dgn geng euphoria lain yg dah berjaya..tq my sifu ats sokongan n tunjuk ajr..thn ni akn lbh berjaya lg in shaa Allah..bg yg minat bak biz shaklee jgn malu2 pm sy..in shaa Allah sy akn guide kalian



Keistimewaan Shaklee 

Ni antara keistimewaan Shaklee yg sememangnye buat saya lebih yakin dengan syarikat ini..


  • Shaklee adalah syarikat vitamin yang telah lama berada dalam pasaran sejak tahun 1956 lagi. Produknya yang asli dan semulajadi benar-benar menawan hati saya ditambah ia memberi kesan yang hebat pada taraf kesihatan saya dan keluarga. 

  • Ia antara syarikat MLM yang adil. Apabila dah bergelar pemimpin [bermula tahap Supervisor] bermakna kita dah break dari upline kita.  Oleh kerana Shaklee tidak mengamalkan skim piramid maka bonus kita dibayar mengikut usaha yang kita letakkan. Dalam Shaklee pendapatan kita boleh melebihi pendapatan upline apabila kita berusaha dengan lebih baik. Bukan sahaja pendapatan, malah kita mampu melangkaui pangkat upline kita sekiranya kita rajin berusaha. 

  • Bonus dibayar tidak melalui upline atau mereka yang sponsor kita tetapi ianya langsung dari syarikat. Bonus juga diberi dalam bentuk tunai. Tidak perlu downline untuk mendapat bonus dari syarikat. 

  • Harga produknya sangat berpatutan dan setanding dengan kualiti yang kita bayar. Produk asli dan semulajadi terbukti apabila tiada silika gel di dalam botol vitamin Shaklee. 
  • Halal dan diyakini serta punya kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia. 


Nak JANA PENDAPATAN dengan saya boleh hubungi saya

SHAKLEE ID 852419


SITI NUSRAT RAIHAN BINTI IDRIS
FB:Raihan's Vita Shop (sila Add Friend Terlebih dulu)
ID SHAKLEE : 852419 
Sms/call:017-2549388 
Email:ct_nusrat@yahoo.com 
 COD(Cash On Delivery)/Self Pick up area Port Klang,Klang,Bukit Tinggi,Meru,Kapar dan meluaskan jaringan area Teluk Panglima Garang juga...

Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER