BERCUTI DI KELANTAN DARI 18 JUN - 23 JUN 2013...URUSNIAGA MASIH BERJALAN SEPERTI BIASA

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

Pengumuman:

Mulai 18hb Jun saya sedang bercuti pulang ke kampung halaman suami di Pengkalan Kubor,Tumpat,Kelantan sehingga 23hb baru balik semua di Port Klang. Cuti2 jugak tapi urusan biz saya masih berjalan seperti biasa kecuali COD di cover area saya ye..Kalian boleh dapatkan produk Shaklee dengan agen bawah team saya..KLIK SINI



Ingin mencuba dan mencari produk Kesihatan Shaklee???Jom dapatkan melalui saya Pengedar Sah Shaklee Port Klang dan Shaklee Klang 


HUBUNGI

♥ SITI NUSRAT RAIHAN IDRIS
♥ Shaklee ID 852419
♥ ct_nusrat@yahoo.com / 017-2549388
♥ Free consultation for every purchase
♥LIKE Fanpage FB Babyqaireen Shoppe
♥FB: Raihan's Vita Shop (SILA ADD FRIEND DULU YE)♥ COD(Cash On Delivery)/Self Pick up area Port Klang,Klang,Bukit Tinggi,Jalan kebun dan meluaskan jaringan area Teluk Panglima Garang

Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER