WOW!!TURUN 3 KG TAK SAMPAI SEBULAN..BELIAU SANGAT2 PUAS HATI!!!

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 



Assalamualaikum dan salam sejahtera buat u all..

Sihat tak harini????Mood saya tulis blog santai je..ni sedang bercuti di kampung halaman suami di Kelantan..Alhamdulillah diberi kesihatan yg baik utk cuti2 n sambil2 berbiz shaklee..ehe..

Ok lalink semua pembaca...today wanna share another testimonial sliming set ok...yippie!!suka sangat lah dengan berita hepi dari customer saya yg sangat berpuas hati selepas consume set slim bajet ni..

Apa yg hepi sgt ni???Ok jom baca testi beliau melalu sms yg saya dapat...



.


TURUN 3 KG TAK SAMPAI SEBULAN..SANGAT2 PUAS HATI!!

Alhamdulillah sharing dr customer sya yg sgt berpuas hati dengan hasilnya....

SET SLIM BASIC

Lecitin dan Alfalfa
***************************


Set ini sesuai utk semua lelaki dan wanita, serta ibu2 menyusu malah para suami juga buat pesanan set ni. Set yang paling minima dan mampu dimiliki oleh semua orang.

Lecitin : Membantu membakar lemak. Bagus untuk daya ingatan.

Alfalfa :Bertindak sebagai fiber. Kaya dengan protien, kalsium dan garam galian. Berfungsi membuang toksin[ Untuk ibu menyusu, ia membantu mempercepatkan penghasilan susuibu provided ibu kerap pam/ rajin direct feeding.



****TIPS DIET AKN DIBERIKAN BG MRK YG MEMBUAT PEMBELIAN DGN SY


utk detail leh jenguk blog sy http://babyqaireen.blogspot.com/search/label/kurus


* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila consult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.



* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila consult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.




Ingin mencuba dan mencari produk Kesihatan Shaklee???Jom dapatkan melalui saya Pengedar Sah Shaklee Port Klang dan Shaklee Klang 

HUBUNGI

♥ SITI NUSRAT RAIHAN IDRIS
♥ Shaklee ID 852419
♥ ct_nusrat@yahoo.com / 017-2549388
♥ Free consultation for every purchase
♥LIKE Fanpage FB Babyqaireen Shoppe
♥FB: Raihan's Vita Shop (SILA ADD FRIEND DULU YE)♥ COD(Cash On Delivery)/Self Pick up area Port Klang,Klang,Bukit Tinggi,Jalan kebun dan meluaskan jaringan area Teluk Panglima Garang

Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER