KEMBARA SELATAN MISI MENGGAPAI BINTANG SIRI KE 3/2014

MISI MELAHIRKAN MASTER COORDINATOR

ROAD-TOUR> Seminar Menggapai Bintang Selatan, Siri 3/2014!!!
Tarikh: 3 May 2014 (Sabtu).
Masa: 9 pagi - 5 petang.
Tempat: New York Hotel, Johor Bahru 

babyqaireen.blogspot.com

babyqaireen.blogspot.com

Alhamdulillah syukur program Menggapai Bintang Selatan kami di Johor Bahru pada 3 Mei 2014 bertempat di Hotel New York Jb berjalan dengan lancar. Setinggi tahniah kepada rakan Master kami iaitu Master Arnie dan Master Yati Napi serta suami mereka selaku penganjur seminar di Johor Bahru. Kami Master Raihan dan Hafiez dari Selangor turun ke Jb untuk memberi semangat dan perkongsian rakan-rakan biz di sana serta ambil peluang berjumpa anak-anak cucu Shaklee kami di sana. Memang rasa sangat terharu dengan sambutan orang-orang di sana. Ini kembara kami yg ke 3 selepas Kuantan dan Penang sebelum ni.


Turut menyertai Misi Menggapai Bintang ini rakan master iaitu Master Norita & Naquib serta Master Aimi & Hanafi. Pengisian yang sangat menarik sharing daripada kami semua master-master yang hadir tentang perjalanan Shaklee kami sehingga kami boleh mencapai ke tahap hari ini.

Sesi yang sangat menarik adalah fokum Suamiku Heroku dipengerusikan oleh Master Yazid.Turut terlibat suami ku Master Hafiez sebagai panel jemputan. Forum ni membincangkan tugas para suami dan bagaimana penerimaan para suami apabila isteri terlibat dalam biz Shaklee dan semestinya tips-tips menarik kepada para suami yang lain untuk turut sama terlibat dalam biz shaklee samada dengan beri sokongan ataupun turut sama terlibat menguruskan biz Shaklee. Tugas suami sebenarnya banyak tau jadi pengasuh anak, jadi posmen, jadi mat despatch..hehe...dan macam-macam lagi lah..sebab tu sayang sangat kat suami ku sebab sekarang fully shaklee jugak sebagai WAHD...so kadang-kadang kat rumah tugas bantu jaga anak dan kadang-kadang masak juga. Ni tahap wife memang sibuk betullah part packing vitamin.

Ada juga aktiviti menarik oleh Master Naquib slot Flying Test. Para peserta semua duk main kapal terbang kertas..haha...tapi ada makna yang tersirat dimana nak berjaya perlu duplicate mereka yang berjaya. Hanya mereka yang dah hadiri seminar ni tahu apa mesej yang disampaikan. Last sekali sesi sharing dari bonda Shakee saya Master Norita sesi motivasi dan tips yang berguna.

Apa pun saya memang seronok sangat-sangat dapat berkongsi kejayaan dengan orang JB di samping tips kejayaan. Dan paling best bertemu anak dan cucu Shaklee di JB. In shaa Allah plan nak ke sana lagi untuk sesi kelas sendiri.

Ok dah bacakan serba sedikit perkongsian saya tentang seminar kami di Jb...yang sebelum-sebelum ni pun memang sangat best juga. Anda belum join ahli lagi ke? Minat nak join tapi takut nak memulakan. Jangan risau sebab semuanya bermula dari zero. Bila dah pandai jadi hero pulak ajar pada downline.

Jika berminat nak join ahli boleh menyertai team saya DESIRE. Grup ini diketuai oleh saya Master Raihan dan suami Master Hafiez. Kami mempunyai grup EKSLUSIF di Fb dan Wasap untuk info tips dan guideline kepada mereka yang memerlukan. dan jangan risau saya juga ada mengadakan kelas-kelas tertentu untuk semua downline malah boleh personal coaching atau grup meeting bagi mereka yang memerlukan. Semuanya mudah sekarang di hujung jari. Upline atau downline jauh bukanlah alasan. Ramai yang boleh kenapa tidak diri kita kan.

Join ahli serendah RM75 WM/ RM85 EM termasuk postage beg kit.

Untuk info lebih lanjut boleh KLIK SINI

Anda pun nak join team hebat kami DESIRE??Boleh hubungi saya tak yah malu-malu. Saya mempunyai downline seluruh Malaysia. Bagitau je kalian di mana saya akan cadangkan dealer saya di kawasan berdekatan anda.


HUBUNGI

♥ SITI NUSRAT RAIHAN IDRIS
MASTER COORDINATOR SHAKLEE
♥ Shaklee ID 852419
♥ ct_nusrat@yahoo.com / 017-2549388
♥ Free consultation for every purchase
♥LIKE Fanpage FB Babyqaireen Shoppe
♥FB: Raihan's Vita Shop (SILA ADD FRIEND DULU YE)♥ COD(Cash On Delivery)/Self Pick up area Port Klang,Klang,Bukit Tinggi,Jalan kebun dan meluaskan jaringan area Teluk Panglima Garang

Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER