Salam Ramadhan dan Selamat Berpuasa

Salam Ramadhan dan Selamat Berpuasa


Alhamdulillah ramadhan jatuh pada 18 Jun 2015 (1 Ramadhan 1436). Beberapa hari dah berlalu harini masuk hari ke 4 berpuasa. Belum terlambat lagi saya nak ucapkan Selamat Berpuasa.





Yang best awal ramadhan dapat disambut di kampung suami di Kampung Geting, Pengkalan Kubor Kelantan. Sehari sebelum berpuasa hari rabu (17 Jun) kami dah terbang dari KL ke Kota Bharu. En husband sekarang nak ekspress je malas nak drive lama-lama. Kami di kg sampai 20hb balik semua Klang. So kat Kelantan memang makanan sedap-sedap dan pelbagai. So menu yang sempat rasa Nasi kerabu, Nasi Kromok (camtu ke ejanya..hehe..) , sira pisang mebeles letak ais sedap, kuih buah tanjung..

Actually kuih banyak manis-manis dah nama kuih kan..so dah makan banyak tu bilas minum air kosong banyak-banyak dah memang standby air mineral berbotol2 dalam bilik..hehe..sebab daku ni kuat minum air..so air masak kat rumah mak mertua tak dapat tampung keperluan air ku..hehe.... dan yang penting supplement Shaklee sebagai pengawal dah mkn banyak-banyakkan so kena ada perisai untuk bakar lelemak dan flush toksin.

Apa pun saya nak ucapkan Selamat Berpuasa kepada semua terutama pembaca blog saya ini. Moga dapat tunaikan ibadah berpuasa dengan lancar dan tingkatkan amalan rohani lagi. Amin.. In shaa Allah.


Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER