Pencuci Muka Nutriwhite Shaklee Terbaik Untuk Semua Jenis Kulit

Pencuci Muka Nutriwhite ShakleeTerbaik Untuk Semua Jenis Kulit



Pening nak pilih pencuci muka yang sesuai untuk kulit jerawat, berminyak dan sensitif. 
Korang ada masalah macam ni? Sering tukar-tukar pencuci muka je. Hampir semua jenama yang kat tv tu dah cuba. Tapi jerawat tetap timbul. Kadang- kadang tu lepas cuci rasa kering sangat. Petanda tak bagus tu tapi takde pilihan guna juga kan.


Jangan risau lagi Raihan nak cadangkan Pencuci Muka Nutriwhite  namanya Gentle Deep Foaming Cleanser . Apa yang best sangat pencuci ni boleh bantu masalah kulit?

Pencuci muka Nutriwhite boleh bantu utk masalah kulit macam ni?



Pencuci Muka Nutriwhite Shaklee Terbaik Untuk Semua Jenis Kulit
Pencuci Muka Nutriwhite

Gentle Deep Foaming Cleanser

  • Membersihkan dan menyegarkan kulit
  • Rumpai laut menghilangkan kekotoran, membuang sel-sel mati dan menegangkan
  • Alga Hijau menyahtoksin dan melembapkan
  • Strawberi Begonia mencerahkan dan mengimbangkan pigmen
  • Lembut dan menyegarkan

Pencuci Muka Jerawat

Ada beberapa punca jerawat yang boleh diatasi dengan Gentle Deep Foaming Cleanser NutriWhite ni. Contohnya muka yang terlalu berminyak. Minyaknya terhasil oleh kilang minyak. Jadi bila terlalu banyak, ia akan tersumbat dalam liang roma. Lama kelamaan bakteria masuk dan jadi merah.

Jadi, NutriWhite Gentle Deep Foaming Cleanser ni akan mencuci sampai ke dalam. Jika muka dicuci dengan betul, ia akan sangat berfungsi untuk mengatasi jerawat. Pencuci muka jerawat ini juga diperkaya dengan vitamin C yang mengurangkan kegatalan disebabkan jerawat.




Pencuci Muka Kulit Berminyak

Sesetengah pancuci muka sangat kuat sampai kulit jadi terlalu kering lepas di cuci. Kulit yang sangat kering mudah cedera oleh sinar UV. NutriWhite Gentle Deep Foaming Cleanser mencuci wajah dengan bersih tapi tanpa terlalu mengeringkan kulit. Malah lepas mencuci, kulit rasa segar dan lembap.



Pencuci Muka Kulit Sensitif

Biasa kulit sensitif ni kalau pakai apa jenis produk mesti ada kesan tak best macam mengelupas lah malah jadi makin teruk. Tapi Bila guna pencuci muka NutriWhite ni, rasa tenang sangat. Dah tak perlu nak stress cari produk baru. Kulit muka rasa lembut. Kawan- kawan yang cuba semua kata best guna dan serasi.



Pencuci Muka Jeragat

Kandungan pencuci ini sangat baik untuk jeragat. Strawberry Begonia yang terkandung dalam Gentle Deep Foaming Cleanser ini boleh mencerahkan kulit dan menghilangkan jeragat. Pencuci muka jeragat yang semulajadi dan selamat. Selain dari itu ia mengangkat otot muka agar tegang dan nampak lebih muda.



Apa Yang Bagus Sangat Tentang NutriWhite Gentle Deep Cleanser


Ini pengalaman saya sendiri. Saya dah gunakan pencuci muka ni 2 tahun juga dan dah nak masuk pencuci yang ketiga. Dah hampir 6 bulan saya gunakan siap boleh share dengan suami. Ada yang 9 bulan baru habis. Terpulang atas penggunaan masing- masing. Kalau guna sorang2 mahu setahun😁😁.


Lelaki pun boleh guna juga tau sebab ia tak sama macam pencuci muka lain berbau wangi tak sesuai untuk lelaki. Bau pencuci ni natural dan semestinya ia dari bahan semulajadi tanpa bahan kimia.

Raihan memang suka sangatlah pencuci muka ni dah tak tukar lain dah sebab guna sikit je TAPI pun buihnya dah banyak. Malah kulit pun rasa makin cerah dan tegang nak-nak plus vitamin makan lagi..hehe... 


1 tiub Gentle Deep Foaming Cleanser RM119 TAHAN 8 ke 12 bulan.....Kan ke JIMAT??

Jom dapatkan daripada Raihan sekarang. Sedia membantu untuk cadangan skincare yang sesuai.





These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 


Berminat nak jadi ahli Shaklee sekitar Bandar Botanic, Port Klang, Klang, Shah Alam, Bukit Tinggi, Andalas, Teluk Panglima Garang.



Nak rasai kelainan BERSHAKLEE?SIHAT, CERIA DAN GEMBIRA.


HUBUNGI KAMI

PUAN RAIHAN 017-2549388
ENCIK HAFIEZ 017-2549358

Shaklee ID 852419

ct_nusrat@yahoo.com
Free consultation for every purchase
LIKE Fanpage FB Babyqaireen Shoppe

PENGEDAR SAH SHAKLEE KLANG, PENGEDAR SAH SHAKLEE PORT KLANG, PENGEDAR SAH SHAKLEE PANDAMARAN, PENGEDAR SAH SHAKLEE BUKIT TINGGI, PENGEDAR SAH SHAKLEE TELUK PANGLIMA GARANG




Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER