Tak Sabar Nak Pergi Trip Shaklee Ke Langkawi

Tak sabar nak ke Langkawi dah ni.hehe... Al kisah Selasa haritu 25 Oktober 2016 kami dijemput Shaklee untuk mendengar taklimat bagi Trip Langkawi yang akan kami sertai bulan depan. Alhamdulillah tahun ni tahun ke 4 Raihan dan family dapat join trip Shaklee sebagai reward sebagai business builder untuk pencapaian tahun lepas.

Tahun ni kami pilih trip dalam negara je. Tahun lepas 2015 Umrah Abu Dhabi. Tahun 2014 kami pilih trip Umrah Shaklee Istanbul dan dalam Malaysia Sunway Lagoon. Tahun 2013 kami ke Kota Kinabalu. Tahun ni memandangkan Raihan tengah preggy ni so kami decide cuti-cuti Malaysia jelah. Dapat 4 tiket cukup untuk kami 3 beranak dan 1 lagi tiket Raihan hadiahkan untuk mak tersayang. 


Trip Shaklee Ke Langkawi
Cek nama untuk dapatkan beg dan baju

Trip Shaklee Ke Langkawi
Beg percuma dari Shaklee


Dulu mak yang bawa pergi Langkawi masa Form 5. Kisah lama dah tu..hehe.. Now Raihan nak lak bawa mak jalan sana dengan reward Shaklee semua Shaklee sponsor semuanya dari tiket flight dari Kl sampailah ke Langkawi. Bawak duit belanja shopping aje nanti. Syukur sangat rezki dalam Shaklee berkat konsisten sharing. Dapat merasa percutian ni. Tak sabarnya!!

Sesi taklimat haritu kami dapat T shirt Shaklee untuk lelaki dan baju muslimah untuk wanita. Baju cik qaireen je nanti dia poskan. Dan paling best dapat beg tarik ala-ala bisnesman gitu.hihi... 4 beg dapat untuk kami 4 orang.Banyak betul beg Shaklee bagi ni. T shirt ni pun dapat buat koleksi juga tau.

Trip Shaklee Ke Langkawi
Dapat baju percuma
                                  

Trip Shaklee Ke Langkawi
Sebelum taklimat

Trip Shaklee Ke Langkawi
Jadual penerbangan 

Trip Shaklee Ke Langkawi
Jadual aktiviti hari pertama

Trip Shaklee Ke Langkawi
Jadual aktiviti hari kedua


In shaa Allah trip kami pada 19hb-21hb November 2016. Moga Allah permudahkan urusan kami untuk sama-sama sertai reward trip Langkawi Shaklee ni. Siapa yang memang suka bercuti tu Raihan nak bagitau Shaklee lah company best yang boleh realisasikan impian untuk bercuti dalam dan luar negara atau umrah secara percuma. 

Syaratnya kena jadi ahli Shakleelah kan dan jadi business leader untuk kelayakan trip Shaklee.Best ke best??Mestilah best. Tak nak cerita panjang tahun depan trip Shaklee dalam negara local cruise dari Penang ke Phuket dan Krabi. Luar negara pula ke Tokyo Jepun atau umrah... haa.. syokkan??


Jom Shaklee! Promo Free Lecithin (330biji) dan Alfalfa Shaklee (700biji) bakal berakhir 31 Oktober ni. Belian RM350 (point belian 100uv)  ke atas dan daftar ahli Shaklee yuran RM69 layak dapat Free Sebotol Lecithin manakala belian RM670 (point 200uv) ke atas layak dapat Free keahlian Shaklee dan dapat Free Alfalfa besar. Bestkan??



Berminat nak jadi ahli Shaklee sekitar Bandar Botanic, Port Klang, Klang, Shah Alam, Bukit Tinggi, Andalas.


Nak rasai kelainan BERSHAKLEE?SIHAT, CERIA DAN GEMBIRA.


HUBUNGI KAMI

PUAN RAIHAN 017-2549388
ENCIK HAFIEZ 017-2549358

Shaklee ID 852419

ct_nusrat@yahoo.com
Free consultation for every purchase
LIKE Fanpage FB Babyqaireen Shoppe
FB: Raihan's Vita Shop 

PENGEDAR SAH SHAKLEE KLANG,PORT KLANG, PANDAMARAN, BUKIT TINGGI, BANDAR BOTANIC, SIJANGKANG,
JOHAN SETIA, KG JAWA, BANDAR PUTERI, BANDAR PUTERA, SG UDANG DAN SEKITARNYA




Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER