Minuman Pilihan Ketika Bersahur dan Berbuka Di Bulan Puasa

Oh my! Tak sabar rasa nak datangnya Ramadhan. Dan bagi ibu menyusu macam KakRehan suatu kerisauan di hati jika susu merudum. Dan biasanya mommy bekerja lagi double risau takut susu pam sikit. Khen??

Ni atas pengalaman KakRehan masa keje dulu make sure sebelum bulan puasa tu buatlah stok sebanyak mungkin. Masa sahur tu makan secukupnya. Al maklum ibu menyusu mudah lah penat. Teruskan pam je macam biasa.

So that macam KakRehan topap pula dengan minuman bertenaga ni ha. Kalau rajin mix 3 ni terus. Dan biasa mix Esp dan Performance Drink pun sodap. Sesuailah kalau jenis tak suka nak masak dan tak selera makan berat awal pagi. Bolehlah amalkan ni shake shake je uols.


Ada mak mak yang standby Performance Drink dan Mealshake untuk ajar anak belajar berpuasa. Tapi serius ramai mak-mak puas hati. Tahun ni dah risik tanya nak dapatkan sebelum puasa. 



Minuman Pilihan Ketika Bersahur dan Berbuka Di Bulan Puasa




SET BERPUASA SHAKLEE



Meal Shakes


Minuman Pilihan Ketika Bersahur dan Berbuka Di Bulan Puasa

Sumber multivitamin terbaik. Apabila berpuasa, badan kita sebenarnya melalui proses detoksifikasi. Sementara detoksifikasi itu berlaku, Meal Shakes dapat memastikan badan kita mendapat bekalan nutrien baru yang mencukupi. Berperisa French Vanilla.

Performance Drink


Minuman Pilihan Ketika Bersahur dan Berbuka Di Bulan Puasa

Minuman isotonik tidak bergas, terbukti secara klinikal menghidrat lebih baik daripada air. Mempunyai lebih elektrolit berbanding minuman isotonik terkemuka. Membuatkan anda tidak mudah dahaga. Berperisa oren.

Energizing Soy Protein (ESP)

                                Minuman Pilihan Ketika Bersahur dan Berbuka Di Bulan Puasa

Sumber protein soya yang tidak diubah genetiknya, membekalkan tenaga dan mengekalkan rasa kenyang lebih lama kerana mempunyai Indeks Glisemik rendah. Berperisa vanilla.
Set berpuasa ni sesuai sangat korang yang cepat. Nak mudah tak perlu kelentang kelentung masak awal pagi. Just mix 3 ni dan shake shake aje.
Siap! Lengkap nutrisi dalam badan. Sesuai sangatlah yang tak suka telan pil vitamin banyak-banyak.


Testimoni Set Berpuasa Shaklee


Amalkan Esp dan Performance Drink


Puan Rozan amalkan Esp dan Performance Drink(PD) untuk kekal bertenaga di bulan puasa ini. Menyusukan 2 orang anak dan juga membuat kuih untuk dijual di Bazar Ramadan. 

Nak kekal bertenaga sepanjang puasa ini KakRehan galakkan korang amalkan Set Berpuasa Shaklee ni. KakRehan pun amalkan juga Esp dan PD ni sebab menyusukan anak. Amalkan dah 6 tahun sejak 2011 lagi. Alhamdulillah rasa bertenaga dan tak penat sangat.


Berminat untuk dapatkan produk Shaklee atau menjadi ahli Shaklee?



HUBUNGI KAMI


PUAN RAIHAN 017-2549388
ENCIK HAFIEZ 017-2549358

Shaklee ID 852419


PENGEDAR SAH SHAKLEE KLANG,PORT KLANG, PANDAMARAN, BUKIT TINGGI, BANDAR BOTANIC, SIJANGKANG, ANDALAS
JOHAN SETIA, KG JAWA, BANDAR PUTERI, BANDAR PUTERA, SG UDANG DAN SEKITARNYA

Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER