KETAHUI INSENTIF SHAKLEE MALAYSIA

 Assalamualaikum dan salam bahagia kepada semua pembaca. 

Saya teruja untuk berkongsi berita gembira dari company Shaklee dengan tawaran Insentif Shaklee Field Incentive Program (FIP) 2023 move up rank bermula April sehingga Jun 2023 ni. Shaklee menawarkan cash reward sebanyak RM600 tau.

Bila dengan je ada insensif macam ni sebenarnya ia memberi motivasi dan galakan kepada mereka untuk terus berkongsi kebaikan produk shaklee. Di samping dapat sama-sama tambah pendapatan lagi-lagi cabaran sekarang ni semua barang naik harga. So masa nilah saya nak ajak sama-sama buat bisnes Shaklee

Insentif ni ada beberapa kategori yang melayakkan untuk mendapat cash reward sebanyak RM600. Ya Allah bestnya dengar dapat cash reward siapa tak nak kan. Jom tengok kategori yang layak untuk join insentif ni.

3 Kategori Kelayakan Insentif Move Up Rank

Kategori 1:  Untuk ahli biasa yang belum pernah mendapat bonus 21%. Perlu naik rank di antara bulan April, Mei dan Jun selamat 3 bulan berturut-turut layak mendapat cash reward RM600

Kategori 2 : Untuk bisnes leader iaitu mereka yang pernah mencapai pangkat Supervisor atau Senior Supervisor pada sebelum ni. Aktif kembali dengan maintain rank mereka semula.

Kategori 3 : Untuk bisnes leader Supervisor atau Senior Supervisor  yang aktif pada Januari-Mac 2023. Mereka wajib rank up pada rank Senior Supervisor (untuk Supervisor) dan Coordinator (untun Senior Supervisor) pada bulan April, Mei atau Jun 2023.


Insentif Lain Yang Shaklee Tawarkan

1. Bonus Peribadi - ahli Shaklee yang membuat pembelian sebanyak 150uv dalam tempoh sebulan layak untuk mendapat bonus 5% dari jumlah belian (pv) produk Shaklee. Dan bonus peribadi berdasarkan point uv semakin tinggi semakin banyak bonus. Percent bonus bermula dari 5% sehingga 21%.

2. Untung runcit - untuk bukan ahli Shaklee mereka membeli pada harga runcit daripada kita (ahli Shaklee). Manakala ahli Shaklee semestinya membeli pada harga ahli yang jauh berbeza dari harga runcit. 

Ahli shaklee dapat untung runcit dari hasil jualan mereka. Contoh 1 produk untung RM10. Jika jual 10 unit maka kita dapat untung RM100. Ni yang best untung runcit dapat bonus peribadi pun dapat juga.

3. Bonus Dedikasi - sekiranya kita mempunyai team ahli Shaklee tajaan di bawah kita. Ahli Shaklee yang membuat belian pada bulan itu. Kita (sebagai upline) layak mendapat bonus dedikasi khas shaklee berikan sebagai tanda penghargaan rekrut ahli shaklee. Syaratnya kita sebagai upline perlu aktif juga membuat belian minima point personal 30uv dan grup belian 150uv.

4. Bonus Kepimpinan - bonus ini diberikan sekiranya kita melahirkan leader di bawah team kita. Syaratnya kita sebagai upline perlu rank Senior Supervisor dan cukup syarat point. Yang ni sebagai tanda usaha keras besarkan team di bawah organisasi shaklee kita.

5. Bonus Kereta - shaklee berikan cash tau bukan kereta. Suka hati kita nak guna untuk apa. Hehe. Bukan beli kereta baru. Tapi dengan bonus kereta ni boleh nak guna bayar komitmen kereta bulan-bulan atau kegunaan peribadi yang lain. Ia memerlukan beberapa kelayakan yang perlu dicapai. Syaratnya perlukan rank supervisor ke atas.

6. Insentif Trip Shaklee - Shaklee tawarkan insentif trip buat leader pangkat Coordinator ke atas dan perlu maintain rank juga. 

✅ Trip Umrah - untuk mereka beragama Islam shaklee tawarkan trip Umrah VVIP yang sangat ekslusif dari segi transport, penginapan mahupun makanan. Yang ni saya sendiri pernah mendapat reward Trip Umrah Shaklee masa tu sekali ziarah Istanbul dan Abu Dhabi/Dubai pada tahun yang lain. 

✅ Trip Luar Negara - shaklee tawarkan pilihan untuk mereka beragama Islam boleh pilih salah satu. Banyak negara yang shaklee dah bawa buat penerima reward ni iaitu Itali, Jepun, Switzerland, Us dan banyak lagi. Untuk tahun 2024 Shaklee tawarkan trip ke Osaka, Nara dan Kyoto , Jepun. Yuhuu! Siapa yang taknak kan? Trip ni semua ditaja sepenuhnya shaklee kita bawa diri je. 


Insentif Shaklee Malaysia
2024 Shaklee International Incentive Trip
Osaka, Nara, Kyoto Japan


✅ Regional trip - trip ni shaklee bawa ke negara asia berdekatan samada di Indonesia, Thailand , Korea dan beberapa buah negara. Untuk tahun 2024 ni Shaklee tawarkan trip Royal Caribbean Cruise dari Singapore ke Phuket Thailand.


Insentif Shaklee Malaysia
2024 Shaklee Regional Incentive Trip
Royal Carribean Cruise Singapore To Phuket


Trip shaklee ni kita boleh bawa pasangan suami atau isteri, ibu bapa atau mertua mahupun anak-anak. Syaratnya kena cukup point at least rank Coordinator ke atas dan maintain rank juga. 

Dengan adanya program insentif Shaklee ni sebenarnya memberi galakan dan semangat kepada semua ahli shaklee untuk terus fokus dan serius dalam bisnes. Siapa yang taknak reward dan hadiahkan? Apapun untuk capai ni jom sama-sama kita usaha. 

Klik Cara Join Ahli Shaklee

Ada yang tengah cari bisnes part time ke? In shaa Allah saya sedia membantu untuk sama-sama dalam bisnes online Shaklee ini. Sambil consume produk sambil berkongsi manfaat produk. 

Berminat nak join ahli Shaklee?

Dapatkan produk Shaklee pada harga lebih jimat dengan mendaftar ahli Shaklee serendah RM35 atau belian point 100UV ( RM390 ke atas) layak dapat Free Keahlian Shaklee😍

Boleh terus hubungi saya
Puan Raihan 017-2549388 atau terus klik sini link wasap

Jemput follow
FACEBOOK  : Raihan Idris
INSTAGRAM : Shaklee.bykakrehan
TIKTOK         raihan_785

Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER