RENEW MUDAH DENGAN SHAKLEE

 Kalau beberapa tahun awal2 saya join ahli Shaklee tahun 2011 pada masa itu keahlian Shaklee adalah seumur hidup. Namun diubah polisi baru dengan membayar renew keahlian sebanyak RM30 baru keahlian dapat diaktifkan. 

Dan sekarang pula polisi terkini Shaklee dapat Free renewal Shaklee sekiranya membuat pembelian produk Shaklee (yang ada point uv) dah layak dapat free renew Shaklee.

Renew Mudah Dengan Shaklee


Pastinya ia berita yang menggembirakan buat pengguna tegar Shaklee. Hanya beli barang pada tarikh lahir atau dalam tempoh 3 bulan sebelum tarikh lahir kita dah boleh aktifkan keahlian dengan membuat barang Shaklee.

Lebih mudah nak ingat bila tarikh tamat keahlian tu adalah pada hari lahir kita. Dengan membuat belian barang minima RM34 produk Shaklee paling murah iaitu krim herbal blend Shaklee dah layak auto free renew keahlian.

Cara untuk aktifkan keahlian Shaklee dengan membuat barang Shaklee dengan menggunakan Id Shaklee sendiri samada walkin di hq Shaklee atau mana-mana branch Shaklee di negeri tertentu. Pastikan branch Shaklee yang sah ye.

Selain itu, dengan membuat pembelian online di website Shaklee www.shaklee.com.my di atas id Shaklee sendiri juga. Jika buat belian dengan upline pastikan upline restok semula guna id Shaklee kita. 

Macam saya sendiri jika downline atau team minta tolong orderkan barang Shaklee online. Ni salah satu cara saya servicing my team (Desire Family) yang nak beli barang. Saya akan terus beli guna Id mereka. 

Jika id Shaklee mereka dah tamat saya akan maklumkan. Dan mereka juga gembira jika saya maklumkan keahlian mereka sudah auto renew selepas buat pembelian.

Kenapa perlu renew ahli shaklee ni? Penting sebab shaklee ingin update sistem senarai ahli yang masih aktif atau tidak dalam membuat belian. Ia juga mengemaskini terutama data ahli yang mungkin telah meninggal dunia. 

Ia juga melibatkan kos shaklee jadi mana- aktif yang dah lama tak buat belian barang ahli Shaklee mereka akan ditamatkan dan tiada di dalam sistem lagi.(terminate).

Sekiranya id Shaklee sudah terminate jangan risau anda boleh je rejoin ahli Shaklee semula dengan yuran serendah RM35. Atau membuat belian produk shaklee yang ada tawaran percuma keahlian Shaklee. 

So kalian yang berminat nak jadi ahli Shaklee tak perlukan modal yang besar serendah RM35 yuran ahli Shaklee dah boleh nikmati harga produk Shaklee lebih jimat dan murah dari harga runcit. Boleh juga dapat cash rebate untuk dapat vitamin percuma.



Dapatkan produk Shaklee pada harga lebih jimat dengan mendaftar ahli Shaklee serendah RM35 atau belian point 100UV ( RM390 ke atas) layak dapat Free Keahlian Shaklee😍

Boleh terus hubungi saya
Puan Raihan 017-2549388 atau terus klik sini link wasap

Jemput follow
FACEBOOK  : Raihan Idris
INSTAGRAM : Shaklee.bykakrehan
TIKTOK         raihan_785

Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER