Nak Balik Muar Makan Durian

Salam semua...sesaje entry kali ni cite lain lak. nak cite betapa excited dan tak sabar nak balik kampung (kampung ke?mak n abah tggl rumah taman..hehe). Sebenarnya dah lama tak balik Muar,so sempena nak puasa dan musim durian baikla balik cecepat supaya tak kempunan dan mengidam masa puasa nanti. (jangan silap faham ye saya belum nak tambah ahli baru lagi..huhu)...durian memang peberet saya dari dulu lagi dan saya pernah demam2 sebab makan durian tak hengat punye...tak pe yang pasti saya suka makan dan menikmatinya...

Mak dan Abah tunggu kitorang balik tau. Nanti jumpa kakak saya balik juga n her family. Jumpa litle Damia sekali. Nanti Damia kawan ngan Qaireen tau sudah lasak sekarang..hehe..oklah doakan perjalanan kami selamat sampai nanti...

Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER