BLOG PERIBADI SAYA

Salam ukhwah semua....


Saya sebagai penulis blog ini hanya berkongsi pada mereka yang ikhlas membaca kisah peribadi saya , kisah perjalanan penyusuan untuk anak saya dan ingin berkongsi kebaikan makanan tambahan yang saya amalkan. Bukan sekadar untuk berkongsi tetapi saya sendiri mengalu2kan bagi mereka yang berminat ingin mencuba dan membeli produk dari saya. Apa jua hadiah atau cenderahati pemberian dari saya bukanlah tajaan sesiapa dan tiada kaitan dengan pihak ketiga. 


Namun saya mengharapkan supaya mereka yang tidak berpuas hati dengan cara saya, tak perlu marah atau irihati pada orang lain atau cerita orang lain. Kita hidup ni tak tahu sampai bila, apa kata kita jaga keharmonian dunia dengan perasaan baik dan tiada dengki khianat :). 

Hati perlu bersih baru rezeki kita datang dengan baik. Saya hanya menganggap penyediaan pack kecil vitamin saya sebagai fardu kifayah terutama untuk menolong mereka yang mahu menjaga kesihatan tetapi tak mampu nak keluarkan sejumlah wang yang banyak. sekiranya anda mempunyai kekangan, hubungi saya secara peribadi...saya akan cuba membantu sebaik mungkin.





Boleh email kepada saya di ct_nusrat@yahoo.com atau sms kan kepada saya 017-2549388 untuk konsultasi percuma.

Comments

Dilah Naim said…
sabar ye raihan..adatlah tu dlm bisnes..pasti akan ada yg suka & tak suka.. ^_^

apapun niat awak paling penting..kuatkan semangat ye..
Raihan Idris said…
tq Fadzillah...tula tbe2 dugaan dtg melanda tp sy tetap kuatkan semangat..mgkin ada hikmahnya...yg pntg biz tetap biz..;)

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER