Testimoni Set B - Suami Lebih Bertenaga

Saya sangat2 gembira dan ceria hari ini untuk berkongsi cerita dengan pembaca2. Sebelum saya menjadi ahli Shaklee saya merupakan pengguna yang makan supplement semata2 untuk banyakkan susu. Rupanya konsep ini salah sebab supplement bukan untuk tambahkan susu. Perkara yang perlu dititikberatkan kerap kosongkan payudara dengan pam yang konsisten setiap 3 jam, minum 3L sehari dan akhir sekali doa yang tak pernah putus padaNYA. Alhamdulilah dengan amalan ini rezki susu saya sentiasa ada walaupun anak kini berusia 7bulan.

Kali ni bukan nak berkongsi pasal penyusuan. Saya bersemangat nak bercerita tentang testimoni diri sendiri dan En Huby setelah mengamalkan Set breastfeeding ni yek...Kejadiannya berlaku hari ini..eheh..juz nk share tp agk 18SX sikit..hehe..tp kt cni sume dh beso2 kan..eheh...

Tengahari tadi en huby call cakap tak nak balik. Kebetulan harini saya off day. Saya pun oklah sebab tak yah rushing2 masak. Kebetulan baby Qaireen pagi tadi dah hantar taska sebab mudahkan saya untuk buat kerja rumah. Tibe2 En Huby balik pulak. Saya pun peliklah ingat ada barang tertinggal ke apa..Cuaca pulak hujan lebat kat luar..tapi dah faham dah kalau die duk tergedik2 semacam je tu..ak lain tak bukanlah...eheh..

Anak takde kat rumah ,apelagi kesempatan la..eheh...so sume faham2 ye..takyah tunggu malam jumaat kang..siang pun boleh...hihi..ape yang saya nak kongsikan kat cni..En huby semakin bertenaga dari sebelum2nya beza kalau die tak makan supplement ni.. Asyik letih n selalu sakit2 badan.. Alhamdulillah saya semakin bahagia dan hepi ngan perubahan ni...En huby semakin bertenaga malah lebih fokus dalam kehidupan seharian dekat rumah dan tempat kerja..Rutin tiap hari mesti bawak supplement ke ofis dan isi siap2 dalam pill box...hehe..(sebelum ni die pernah mkn pastu stop.kali ni continue balik sebab asyik letih je dan dah ada kesedaran pentingnya vitamin)

Saya pun dapat rasa perbezaannya macam kita perempuan masalah keputihan sentiasa meresahkan. Kini tidak lagi sebab keputihan semakin berkurang..sembelit pun dah tak de...Set B bukan sahaja untuk para ibu2 leh makan utk bf,suami pun leh makan..senang cite sesuai utk semua lah kecuali bg mereka yg tak leh consume alfalfa tu memang takbolehla...sekian shj perkongsian sy ;)



apa2 pun yang penting Set breastfeeding ni bukan UBAT TAMBAH SUSU yer puan puan ... UBAT........VITAMIN.. adalah dua benda yg berbeza..kene faham konsep dan teorinya ..... ini lah pilihan yang ada utk anda beli:
Full Pack :  (1 botol Bcomplex, 1 botol Vitamin C 1 botol Vitalea, 1 botol Alfalfa) utk kegunaan 4-6bulan..

Untuk mendapatkan harga istimewa fullpack boleh hubungi saya. Saya juga ada menyediakan pek mini selama sebulan bagi mereka yang mempunyai kekangan kewangan. Hubungi saya untuk info sms kan kepada saya 017-2549388 atau emailkan kepada ct_nusrat@yahoo.com untuk konsultansi percuma.

Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER