Testimoni Set C Berpantang-Berat Badan Anak Makin Bertambah

Dengar je tajuknya mesti ibu-ibu rasa tak sabar nak tau kelebihan Set Berpantang ni kan...Saya sendiri tidak berpantang dengan set ini sebab belum berkenalan lagi dengan shaklee masa tu. Tapi bagi saya itu bukan menjadi masalah bagi saya sebab sekarang konsisten makan Set Breastfeeding yang sangat glemer di kalangan ibu2 yang ingin meningkatkan penghasilan susu...Saya tau kebaikannya malah saya nak berkongsi kelebihan melalui testimoni dari salah seorang pengguna Shaklee..

.
 "salam..
Ok kak..thanks a lot..
Juz nk share dgn akak..hr 2 bwk anak sy g inject sebln. Bl timbang berat dia dh 4.55kg. Lahir hr tu 2.8kg je..susu sy pn semakin byk n excited nk kumpul stok susu byk2 b4 start keje next month..Alhamdulillah n syukur pd Allah...sy pantang kali ni mkn vitamin shaklee je..x sbr nk tgk dia membesar lg sht dgn minum susu ibu yg b'khasiat ni..time kasih n syukur sgt2 sbb dip'temukan Allah dgn akak..mudah2an bf journey sy yg ke2 ni dip'mudahkan Allah..Amin..
"

 Sumber testimoni dari 'mak' saya Kak N

'Ibu menyusukan anak dengan susuibu perlu mengambil langkah yang bijak iaitu menjaga pemakanan dan pastikan pengambilan makanan yang sihat, seimbang serta lengkap berkhasiat. Supplement yg mengandungi vitamin dan protein adalah alternatif bg mrk yg sukar atau tiada masa utk dptkn mkanan berkhasiat melalui sumber makanan.'

Apakah yang terdapat dalam set berpantang?
  • Multivitamin
  • B complex
  • Vitamin C
  • Zinc
  • Sangat bagus jika diambil bersama ESP, Ostematrix dan alfalfa.

Apa pula yang ada dalam set penyusuan susuibu?
  • Multivitamin
  • B complex
  • Vitamin c
  • Alfalfa
  • Sangat bagus jika diambil bersama ESP dan Ostematrix

Boleh email kepada saya di ct_nusrat@yahoo.com atau sms kan kepada saya 017-2549388 untuk konsultasi percuma.

Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER