KULIT KU CERAH BERSERI GLOWING DAN SIHAT DENGAN SET D PLUS ESP (VITAMIN SHAKLEE)!!!

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 






TESTIMONI DIRI SENDIRI - 

Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Actually lama dah nak share testi sendiri since hampir 2 tahun consume. Hingga kini saya mmg amalkan set kulit b complex,vit c,vit e dan esp ni dan beberapa vitamin yg lain utk kesihatan dalaman dan kecantikan kulit.

Saya memang sangat2 mementingkan kesihatan n kecantikan kulit. Alhamdulillah bukan nak membangga diri tp syukur ramai jumpa saya puji kulit saya cantik dan tanya saya pakai apa. Dan disebabkan saya sendiri dealer Shaklee menambahkan keyakinan saya dan customer utk beli produk skincare ini.

Sangat2 suka dengan ESP sebab consume since masa menyusu Qaireen dulu sekarang dia dah 2tahun lebih dah. Bagus untuk perbaiki sel2 kulit utk jadi cantik,cerah dan anjal. Malah sesuai utk ibu hamil dan ibu menyusu macam saya...Cik Qaireen belum wean off lagi. Apa pun best sebab bagi tenaga kalau termiss minum (selalu minum malam je sebelum tido) rasa lain mcm je..Kulit pun xberapa nak lembut..hii....

Selalu tanya en huby kulit saya ok x agaknye beratus kali agaknya (haha...)tanya die sbb bila org puji sendiri rasa xpercaya..eceh padahal perasan dah.. ..die selalu komen ok takde masalah pun..muka pinkish n tegang2 je,..haha....Alhamdulillah  happy bila kulit cerah,gebu n anjal..hihi...Disebabkan vit c 500mg xde sy ganti dgn chewable 100mg tu kesannya mmg sama..


Cubalah harini!


Chewable Vit c 100mg shaklee alternatif vit c 500mg buat msa ni..rasa yg sgt sedap n kesan sama spt 500mg juz consume sehari 5bji je..mkn cam gula2.....bila2 pun boleh...stok juz 300bji rm112.50 utk wm..harga special saya..mehla sms..

utk info set d boleh klik cni 


* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila consult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut. 


HUBUNGI


 SITI NUSRAT RAIHAN IDRIS
 Shaklee ID 852419
 ct_nusrat@yahoo.com / 017-2549388
 Free consultation for every purchase
♥LIKE Fanpage FB Babyqaireen Shoppe
♥FB: Raihan's Vita Shop 
COD(Cash On Delivery)/Self Pick up area Port Klang,Klang,Bukit Tinggi,Jalan kebun dan meluaskan jaringan area Teluk Panglima Garang


Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER