Susu Banyak Sejak Makan Set B

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 



Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua..

Harini nak share testimoni Set menyusu basic Set B ( b complex,vitalea,vitamin c dan alfalfa) yang  kini menjadi pilihan ramai ibu menyusu kerana set mampu milik ini sangat bagus utk melancarkan perjalanan penyusuan. 

Malah saya sendiri mengamalkan Set ini masa mula2 kenal vitamin Shaklee dan consume sepanjang penyusuan anak saya Qaireen yang kini berumur 2 tahun. Alhamdulillagh memang sangat membantu dalam kesihatan dalaman malah melancarkan penghasilan susu. Saya masih menyusu anak saya kini walaupun dah campur tapi vitamin ini masih lagi saya amalkan.

Namun,apa yang saya nak share harini testimoni daripada salah seorang customer Shaklee GBS yang teruja dengan hasil tuaian. Beliau amalkan set menyusu basic set B..Alhamdulillah susu tetap meriah!!








Set B ialah untuk ibu yang tiada masalah penyusuan. Ianya lebih untuk memperkayakan susuibu dengan zat dan nutrisi semata-mata. Apa yang ada dalam set B ? Vitalea with iron formula, Vitamin B, Vitamin C dan Alfalfa. Memang khas untuk mereka yang tiada masalah penyusuan. Vitamin B lebih kepada keperluan pertumbuhan otak dan emosi, Vitamin C fokus on imun sistem, Vitalea demi pertumbuhan dan pembesaran secara lengkap dan menyeluruh manakala Alfalfa sebagai peransang demi membantu mempercepatkan penghasilan susuibu disamping membantu mengurangkan masalah eczema sekiranya si bayi mengalami masalah tersebut.

Ibu menyusukan anak dengan susuibu perlu mengambil langkah yang bijak iaitu menjaga pemakanan dan pastikan pengambilan makanan yang sihat, seimbang serta lengkap berkhasiat. Supplement yg mengandungi vitamin dan protein adlh alternatif bg mrk yg sukar atau tiada masa utk dptkn mkanan berkhasiat melalui sumber makanan.





* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila consult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut. 



 Berminat untuk membuat pesanan produk Shaklee?


HUBUNGI

 SITI NUSRAT RAIHAN IDRIS

 Shaklee ID 852419
 ct_nusrat@yahoo.com / 017-2549388
 Free consultation for every purchase
♥LIKE Fanpage FB Babyqaireen Shoppe
♥FB: Raihan's Vita Shop 
COD(Cash On Delivery)/Self Pick up area Port Klang,Klang,Bukit Tinggi,Jalan kebun dan meluaskan jaringan area Teluk Panglima Garang

Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER