ALHAMDULILLAH NAIK RANK COORDINATOR FEBUARI 2013!!!BULAN MAC BONUS CECAH 5 ANGKA!!!

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua...




Harini saya nak berkongsi kegembiraan dengan pembaca blog saya yang setia..;)
Syukur Alhamdulillah saya masih lagi bernafas dan punya waktu untuk berkongsi kisah perjalanan Biz Shaklee saya hampir 2 tahun kini. Bulan Februari 2013 adalah pengalaman yang paling bermakna dalam hidup saya selama saya join Biz Shaklee saya kerana  berjaya naik ke 1 lagi rank Coordinator di mana bermulanya impian utk merasa income besar hampir menjadi kenyataan.  

Segala2nya terjawab bila bonus bulan Febuari masuk semalam (14 Mac 2013) rasa blink2 je mata tengok amaun bonus yg masuk dalam Maybak utk bayaran bonus Shaklee...Serius bila tengok amaun tu macam tak caya...10 KALI GANDA gaji bersih kerja hakiki saya.....Ma syaa ALLAH saya sangat2 bersyukur bonus jejak 5 ANGKA....impian menjadi kenyataan... Semuanya atas berkat usaha selama ini...thanks my sifu Puan Norita ats tunjuk ajar selama ini,en huby my biz partner yg sgt menbantu, parents saya yg sentiasa mendoakan kejayaan anak2, anak didik downline semua serta customer2 tersayang yg banyak bg sokongan pada saya.


Semua nya atas diri kita..Kita sendiri kena gerakkan diri utk terus berusaha untuk capai impian dan target apa yg kita nak dalam biz atau apa2 yg kita ceburi. Saya memang nak lari dari beban kewangan sebab nak harapkan gaji hakiki combine dengan gaji huby memang masih lagi tak cukup...Syukur dipertemukan Biz Shaklee memang sangat membantu saya utk buat side income lebih malah menjanjikan kami kehidupan yg selesa utk perbelanjaan keluarga dan membesarkan ank kami.....

Apa pun dalam biz atau apa jua yang kita lakukan inginkan keberkatan. Utk lebih keberkatan saya amalkan bayar zakat dan sedekah supaya rezki lebih barakah dan bertambah. Usahlah berkira utk kita sumbang ke jalan yg diredhai ini. Kerana ganjaran dan pulangan adalah berlipat ganda...

Jika kalian nak join team biz Shaklee jangan malu2 utk bertanya..In shaa Allah saya akan guideline kalian..Alhamdulillah downline saya ada beberapa orang yg dah berjaya naik rank Supervisor dan mereka ke atas utk mencapai impian masing2 utk dapat income 4 angka malah lebih lagi...

Tiada yg mustahil utk kita capai impian kita........Yang penting usaha,doa dan tawakal.....Jom bersama sama menuju puncak kejayaan..

Sehingga kita berjumpa lagi....Bersama2 kita bangunkan ummah berjaya di dunia dan  di akhirat..Amin......





Ingin mencuba produk Shaklee? 


HUBUNGI 
♥ SITI NUSRAT RAIHAN IDRIS 
♥ Shaklee ID 852419 
♥ ct_nusrat@yahoo.com / 017-2549388 
♥ Free consultation for every purchase 
♥LIKE Fanpage FB Babyqaireen Shoppe 
♥FB: Raihan's Vita Shop (SILA ADD FRIEND DULU YE) 
♥ COD(Cash On Delivery)/Self Pick up area Port Klang,Klang,Bukit Tinggi,Jalan Kebun dan meluaskan jaringan area Teluk Panglima Garang juga...

Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER