GEMPAR!! KURUS DENGAN SET SLIM SHAKLEE. Jom dapatkan SET SLIM BASIC serendah RM90 SAHAJA..

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 


Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Yu huu...i'm back!!Nak share lagi testimoni2 gempak dengan kalian...Harini share testi Set Slim...Ramai yg sukakan produk Shaklee kini terutama Set Slim ni..Apa lagi jom tgk perbezaan ketara customer ni.

PERBEZAAN GAMBAR DAHULU DAN SEKARANG....


Alhamdulilah beliau amalkan set slim utk kesihatan dalaman malah bagus utk diet sekali....





Shaklee ada vitamin yang boleh membantu anda untuk mengurang kan berat badan secara ideal. Tapi apa yang penting, anda haruslah berdisiplin dalam menjaga pemakanan, minum air 3L sehari (ini sememangnya keperluan asas setiap manusia, juga membantu untuk membakar lemak )dan untuk mendapat kesan yang cepat dan badan yang firm .



3 Langkah untuk Menurunkan Berat Badan dengan Shaklee
LANGKAH PERTAMA : DETOX

Detox adalah proses membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih. baru badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum.

Apa yang sesuai untuk detox adalah Herb-lax atau Alfalfa. Bagi mereka yang tidak mengalami masalah sembelit boleh cuba Alfalfa. Herb-lax pula sesuai untuk mereka yang mengalami masalah sembelit. Saya tidak menggalakkan Herb-lax diambil oleh ibu-ibu yang menyusu kerana bimbang akan memberi kesan cirit birit kepada anak.


LANGKAH KEDUA : MEMECAHKAN LEMAK

Proses memecahkan lemak boleh dilakukan dengan mengambil Lecithin atau omega. Lecitin dinamakan “pengemulsi semulajadi” kerana ia mempunyai kesan melekat pada lemak, dalam perkataan ringkasnya,ia menyebabkan lemak tu terapung di dalam darah, dan seterusnya mencegah lemak dari melekat kat dinding membran. Lecitin tak boleh dihasilkan oleh badan tetapi ianya sangat diperlukan oleh badan.

Walau apa juga supplemen yang anda makan untuk kurus anda haruslah menjaga pemakanan seharian anda, jangan makan sesuka hati. Kena kurangkan lemak dan minyak , rajin bersenam dan banyakkan minum air. Sekurang-kurangnya 3L sehari.


LANGKAH KETIGA : MEMBINA OTOT DENGAN PROTEIN

Protein sangat diperlu untuk membantu meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak. Kajian menunjukkan protein dapat membakar kalori sampai sebanyak 35%.

Untuk protein terbaik, anda boleh memilih samada Cinch Shake atau jika anda ibu yang menyusukan anak, jangan ambil Cinch Shake ni, tapi gantikan dengan ESP/ MealShake (ESP juga membantu mempercepatkan penghasilan susu badan)


Kenapa perlu mengambil protein? Kerana apabila lemak diuraikan daripada badan, otot diperlukan untuk menggantikan ruangan yang kosong itu bagi mengelakkan kulit kelihatan tidak bermaya, lembik dan kusam. Bagi anda yang sedang dalam proses mengawal berat badan,pastikan protein terkandung dalam setiap makanan anda. Protein sangat perlu untuk membantu meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak. Kajian menunjukkan protein dapat membakar kalori sampai sebanyak 35%... Cth makanan yg kaya protein kacang soya, ikan, telur, hasil tenusu(susu,keju,yogurt), kekacang, avokado, ayam, tauhu,

http://babyqaireen.blogspot.com/search/label/kurus


SET SLIM BASIC

Lecitin, Alfalfa & Herb Lax
***************************


Set ini sesuai utk semua lelaki dan wanita, serta ibu2 menyusu malah para suami juga buat pesanan set ni. Set yang paling minima dan mampu dimiliki oleh semua orang.

Lecitin : Membantu membakar lemak. Bagus untuk daya ingatan.

Alfalfa :Bertindak sebagai fiber. Kaya dengan protien, kalsium dan garam galian. [ Untuk ibu menyusu, ia membantu mempercepatkan penghasilan susuibu provided ibu kerap pam/ rajin direct feeding.

Herb Lax : Membantu proses pelawasan yang lebih lancar dan baik untuk usus.





* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila consult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut. 

Jika anda ada kekangan kewangan dan ingin mencuba,saya ada sediakan set bajet utk anda.. atau boleh gunakan id sy utk pembelian di branch Shaklee berdekatan 

 Ingin mencuba produk Shaklee? 

 HUBUNGI 
 ♥ SITI NUSRAT RAIHAN IDRIS 
 ♥ Shaklee ID 852419 
 ♥ ct_nusrat@yahoo.com / 017-2549388
 ♥ Free consultation for every purchase 
 ♥LIKE Fanpage FB Babyqaireen Shoppe
 ♥FB: Raihan's Vita Shop (SILA ADD FRIEND DULU YE)
 ♥ COD(Cash On Delivery)/Self Pick up area Port Klang,Klang,Bukit Tinggi,Jalan Kebun dan meluaskan jaringan area Teluk Panglima Garang juga...

Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER