EKSLUSIF : JEMPUTAN ELITE DINNER DENGAN OWNER SHAKLEE MR.ROGER BARNETT

ALHAMDULILLAH REZEKI YANG TAK TERDUGA


Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..
Harini nak share kegembiraan saya mendapat Jemputan Elite Dinner bersama Roger Barnett bersama barisan-barisan Master lain yang terpilih.

Jom tengok poster abang Roger dan surat rasmi jemputan ke Dinner tersebut


EKSLUSIF : JEMPUTAN ELITE DINNER DENGAN OWNER SHAKLEE MR.ROGER BARNETT


EKSLUSIF : JEMPUTAN ELITE DINNER DENGAN OWNER SHAKLEE MR.ROGER BARNETT



Kisahnya miggu lepas dapat panggilan daripada HQ bagitau ada berita gembira untuk kami suami isteri. Kami layak untuk join Ekslusif Dinner dengan Roger Barnett dalam challenge Be A Star. Kisah tu setahun yang lalu. Dahsyat betul sebab saya sendiri tak pernah nak target untuk cabaran ini. saya anggap kalau ada rezki adalah.hehe...

Apapun syukur sangat-sangat sebab mendapat peluang keemasan ini untuk setanding bersama barisan Masters yang lain. Saya yakin walau apa pun cabaran kita sahut dengan rasa berani dan yakin in shaa Allah pasni berjaya. Feeling seronok bershaklee sebab banyak penghargaan yang diberikan kepada mereka yang berusaha sungguh2.

Dah baca kisah best daripada saya??
Anda pun nak rasa best dan pengalaman hebat dalam Biz Shaklee?
Jika anda memang seorang pengguna tegar vitamin Shaklee dan sedang mencari side income yang sesuai..Pilihlah Shaklee sebagai pilihan utama anda...

Ini kerana Shaklee sendiri adalah pilihan side income sy sebelum ni saya hanya pegawai kerajaan gred W17 dan kini menjadi Fulltime Shaklee kami suami isteri dengan income bulanan dulu bermula 2 kemudian 3 4 dan kini 5 ANGKA. Sedang mengejar impian untuk capai 6 angka in shaa Allah.

Berminat nak jadi sebahagian team DESIRE dibawah pimpinan saya Master Raihan dan suami Master Hafiez. Di bawah susur galur yang kukuh upline saya Master Norita dan suami beliau Master Naquib. 

KLIK SINI untuk refer susur galur team hebat kami

Klik link ini untuk info lebih lanjut tentang biz shaklee dan pengalaman saya bershaklee

http://babyqaireen.blogspot.com/search/label/Biz%20Shaklee


HUBUNGI 


SITI NUSRAT RAIHAN IDRIS
017-2549388
MASTER COORDINATOR
CEO DESIRE FAMILY

Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER