PELUANG MENJANA INCOME HEBAT DI DALAM SHAKLEE DI DALAM TEAM DESIRE

MINI BOM DESIRE- PROSPECT DAY


Assalamualaikum semua dan salam sejahtera..

Alhamdulllah sesi sharing dan coaching bersama prospek dan downline2 termasuk anak cucu cicit tercapai akhirnya. Sesi Mini Bom pada 18 Mei 2014 bertempat di Training Centre di Setia Alam. Kehadiran peserta seramai 30 orang menguatkan semangat kami untuk terus berkongsi dengan semua peserta dan anak didik Desire.

SESI COACHING DAN SHARING


Kami suami isteri Master Raihan dan Hafiez sangat komited untuk melihat downline-downline kami berjaya dan maju dalam biz shaklee ini. Jadi bagi mereka yang teragak-agak untuk join Shaklee jangan risau. Kami semua bermula dari zero. Shaklee sendiri mempunyai seminar dan bengkel nutrisi bagi ahli-ahli yang baru untuk belajar tentang marketing malah kami sendiri mempunyai grup Ekslusif Desire untuk personal coaching dan kelas untuk downline-downline kami.

Diantara sharing kami Pengenalan syarikat Shaklee, plan marketing dan sesi sharing kejayaan daripada leader-leader hebat DESIRE. Shaklee bagi banyak peluang untuk mereka yang serius menjana income dalam shaklee dalam bentuk 3C cash, car bonus dan conventian (percutian percuma dalam atau luar negara).

Kami suami isteri Master Raihan dan Hafiez begitu komited untuk berkongsi kejayaan dan bagitau cara bagaimana untuk berjaya dalam Biz Shaklee. Jadi kami mengambil kesempatan untuk anjurkan kelas-kelas atau grup meeting khusus team DESIRE. Kita sama-sama nak berjaya kaya di dunia dan akhirat serta nak ubah nasib diri kan!

Saya yakin anda pun tak nak sekadar cukup-cukup makan  sahaja. Sedangkan peluang dah ada di depan mata. Allah dah janjikan peluang rezki 9/10 datangnya dari perniagaan. tak nak mencuba ke atau amik secara serius jika anda ingin benar-benar ingin ubah nasib diri dan keluarga. Shaklee dan ubah cara hidup saya dari biasa ke laur biasa. Dari makan gaji kini sepenuh masa berniaga Shaklee duduk kat rumah pula tu. Seronok dapat luangkan masa dengan keluarga dengan suami dan anak kami.

Oklah kat bawah ni sekitar kelas MINI BOM yang kami anjurkan ye.



http://babyqaireen.blogspot.com/


http://babyqaireen.blogspot.com/


http://babyqaireen.blogspot.com/


http://babyqaireen.blogspot.com/


http://babyqaireen.blogspot.com/


http://babyqaireen.blogspot.com/http://babyqaireen.blogspot.com/
http://babyqaireen.blogspot.com/

Ok dah share sebahagian aktiviti kami. Banyak lagi gambar tapi nak lagi best kita join sekali ye. Siap ada treat lunch lagi pada yang hadir. Alhamdulillah moga rezki yang ada ni kita sama-sama berkongsi. Anda dah baca dan tengok bagaimana kami bergerak. Semuanya secara santai ditemani suami dan anak-anak lagi kan. Sebab kami memang pentingkan kekeluargaan. Tanpa mereka kita tak kan berjaya. Merekalah penggerak motivasi untuk terus berjaya dalam Shaklee.

Anda pun nak join team hebat kami DESIRE??Boleh hubungi saya tak yah malu-malu. Saya mempunyai downline seluruh Malaysia. Bagitau je kalian di mana saya akan cadangkan dealer saya di kawasan berdekatan anda.


HUBUNGI

♥ SITI NUSRAT RAIHAN IDRIS
MASTER COORDINATOR SHAKLEE
♥ Shaklee ID 852419
♥ ct_nusrat@yahoo.com / 017-2549388
♥ Free consultation for every purchase
♥LIKE Fanpage FB Babyqaireen Shoppe
♥FB: Raihan's Vita Shop (SILA ADD FRIEND DULU YE)♥ COD(Cash On Delivery)/Self Pick up area Port Klang,Klang,Bukit Tinggi,Jalan kebun dan meluaskan jaringan area Teluk Panglima Garang

Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER